niedziela, 26 czerwca 2016

Jestem w trakcie przenoszenia bloga a czy się uda,pożyjemy,zobaczymy ?

Mam nadzieję że mi się uda trudna sztuka przeniesienia bloga tzn, niektorych postów na razie  do blog.spot.com,Byłoby mi wygodniej przymierzyć sie do wydania małej prozy w formie ksiażki stworzonej na podstawie obydwu blogow na tej samej platformie.Chciałabym wydać małą książeczkę do poczytania o naszej rodzinie,o tych co z nami byli na dobre i na złe,o życiu,losie o wszystkim co nas spotkało na przestrzeni wielu lat.Mały nakład byłby prezentem dla mego męża z okazji jego 80-tej rocznicy urodzin i do poczytania w rodzinie i wsrod przyjacioł.Przedemną ogrom pracy ale mam nadzieję ,że do września dam radę,i osiagnę sukces i radość z stworzenia czegoś co można potrzymac w dłoni.Posty w internecie owszem sa ciekawe ale,starsze pokolenie i małe dzieci lubią aby,im poczytano.Na razie tyle od jutra rozpoczynam intensywna pracę oby mi się udało.Napisała halina40013 cdn.......

Brak komentarzy: