środa, 4 kwietnia 2018

Jestem jestem Wielka radość..............

Moi kochani ! Po wielu perypetiach i prawie 3 miesięcznej przerwie wróciłam do pisania mojego starego bloga o tytule Mój świat -życie codzienne blog spot.com.Kiedy Onet rozpoczął likwidację blogów na swojej platformie ja już nie miałam serca do dalszego pisania. O przeniesieniu go gdzie indziej nawet nie myślalam.Zal mi było, tylko bo bardzo chciałam ,zobaczyć na liczniku okrągła cyfre wejsć na stronę w ilo.sci 100,000 .A licznik pokazywał 98 tysięcy z okładem pokażnym. Niestety się nie udało.Kiedy go przeniosłam zapisał się w pliku XML ktorego odczytanie już nie było proste.Moja wiedza komputerowa była zbyt znikoma aby sobie z tym poradzić.Zadzwoniłam do firmy komputerowej w Błoniu i poprosiłam młodego człowieka o pomoc..Przyjechał do mnie i po paru minutach ,juz  byliśmy w domu.Blog został przeniesiony i jakoś się udało Szkoda bo zdjęc niestety nie dało się przenieść o czym Onet lojalnie uprzedzał/można było do 28 lutego to zrobic recznie Ja wtedy bylam tak pochłonieta chorobą męża ,ze pokpiłam sprawę.Kiedy dzisiaj zobaczyłam mego starego bloga na blog spot.com  byłam przeszczęśliwa >Młody człowiek patrzył na mnie pobłażliwie ale,potem mi powiedział ,że cieszy się razem ze mną ,że tak nam wyszło.I jeszcze mi powiedział ,że mu zaimponowałam, To wielka radość jak się coś uda zrobić. Bedę wam teraz pisać moje opowieści czasem dziwnych tresci a Wy mam nadzieję bedziecie je czytać.Jedno wiem na pewno ,że zawsze to bedzie prawda i tylko prawda .Nawet ta nie wygodna.Napisała Halina cdn.

1 komentarz:

Unknown pisze...

Cieszę się niezmiernie że mogłem pomóc ☺️