sobota, 19 stycznia 2019

Bramki 19 stycznia 2019 roku...........

Moi kochani  Dzisiaj żegnamy naszego współbrata św.p Pawła Adamowicza człowieka takiego jak my.Współobywatela naszej społeczności.Przez 20 lat swojej prezydentury, nie utrzymał by się człowiek zły bez charyzmy. Zegnamy człowieka wielkiego serca,wielkiej miłości i wielkiego szacunku.Niech spoczywa w pokoju. Melodia która zamieściłam na blogu ja, żegnam pana Pawła.I bardzo Was proszę nauczcie na nowo się trzech ważnych słów:przepraszam ,dziękuję ,proszę.......... to bardzo nam jest teraz
potrzebne.Napisała Halina cdn.

1 komentarz:

♥ Łucja-Maria ♥ pisze...

Uczestniczyliśmy w całej żałobnej Mszy św. za świętej pamięci Pana Prezydenta Pawła Adamowicza. Mam nadzieję, że śmierć tego wspaniałego człowieka nie pójdzie na marne. Bardzo tę śmierć przeżyliśmy.

Wierzę, że zwycięży dobro, uczciwość i poszanowanie drugiego człowieka. Pragnę wierzyć, że zniknie pogarda, nienawiść, hejt z naszego kraju. Doskonale rozumiem, że mamy różne poglądy, zdania i przecież możemy z sobą normalnie kulturalnie rozmawiać, polemizować tak jak jest w normalnych krajach. Mam też nadzieję, że zniknie okropne opluwanie na blogach.

Droga Halinko, życzę Ci dużo zdrowia.
Przesyłam serdeczne pozdrowienia:)