piątek, 27 listopada 2020

Sny ,takie piękne mam..........

Moi kochani Dzisiaj muszę to do Was napisać .Miałam wspaniała noc. Ponieważ od kilku dni ograniczam zażywanie prochów nie wspomagam się niczym aby,lepiej spać. I proszę  jak to natura sama daje znak ,że coś się zmieniło. Zasnęłam bardzo szybko, gdzieś koło godziny 22-giej.I miałam piękny sen. Otóż śniło mi się ,że kiedy otwarłam drzwi na klatkę schodową zobaczyłam tam dwa psy Jeden czarny w białe łaty drugi mniejszy całkiem czarny.Psy zgubione przez kogoś.Ten duży miał przy obroży torebkę a w niej kilka rzeczy Numer dokument tożsamości,adres, telefon własciciela,informację o szczepieniach. Spokojnie się zachowywały.Ten mały odrazu się zakumplował z moją kotką Patusia to ta mała cała czarna.Pięknie się zaczęli bawić. Wtedy wszedł maż i powiedział ,że trzeba zadzwonic do jego własciciela aby ,go przyszedł zabrać do domu. Kiedy syn ktory był z nami zadzwonił pan i powiedział ,że go nie chce bo on zagryzł na śmierć dziecko.Mamy sobie go zabrać.  Zapanowała wielka konsternacja  i zdenerwowanie Dzwoniliśmy jeszcze kilka razy do wlasćiciela ale ,numer nie odpowiadał.Pies spokojnie sobie zjadł z kociej miski i się położył spać na kanapie. Ja o mało,  nie dostałam zawału Nerwy sięgneły zenitu a ja sie wtedy obudziłam i bardzo się cieszyłam ,że to tylko sen. Sniło mi się to dlatego ,że nasze mózgi to zupełnie nie znane komputery które na swój użytek Przetwarzają różne obrazy z naszego życia i myśli.Właśnie ostatnim programem który oglądałam przed snem był program "Uwaga" w programie TVP i tam, właśnie opowiadano jak pies bulterrier zagryzł dziecko.Czyli co? nie wolno oglądać tych makabresek ktore nam przed snem funduje TVP I tak mało ich programów oglądam i jeszcze znowu musiałam mieć taki stres.To tyle ,abyśmy się zastanowili czy oglądanie TVP przynosi nam jakieś korzyści.Zdrowotnych na pewno nie. Napisała Halina cdn.





Brak komentarzy: