sobota, 19 grudnia 2020

Jeszcze jestem z Wami Trudny czas trudne dni..............

 Moi kochani Minęło sporo czasu od mego ostatniego wpisu.Dnia 1 grudnia trafiłam do szpitala i jak się pożniej okazało był to ostatni dzwonek.Noga ktora połtora roku temu była złamana bolała coraz bardziej i co się okazało? Listwa wszczepiona w kość udową się nie przyjęła i uległa zniszczeniu Nie było wogóle zrostu kości. Tylko dlatego ,że mam wysoki próg odczuwania bólu mogłam to wszystko znosic tak długo.Najpierw SOR czyli Stacja Odbierania Rozumu, potem błyskawiczna operacja i nowe zespolenie srubą Gamma która ma mi zapewnić komfort dalszego życia.To wszystko, co działo się wokół ,zasługuje na długi wpis, ku przestrodze.Jakby, ktoś miał odwagę zachorowac i leczyć się w obecnym czasie. Wierzcie mi, to było straszne.Teraz ,jeszcze dchodzę do siebie ale,mam nadzieję,że jednak się jakoś z tej traumy pozbieram.  Zblizaja się najpiękniejsze Swięta i z tej okazji zyczę Wam dużo zdrowia i miłości bo te dwie rzeczy mają najwyższą wartość w naszym życiu. Dosiego roku Wasza Halina cdn.Halina 40013,blogspot.com


Brak komentarzy: