sobota, 13 lipca 2024

Bramki 13 lipca 2024

Bramki 13 lipiec 2024.  Moi kochani .Mam wielkie problemy z pisaniem do Was ale , muszę Wam to napisac. Internet jest  miejscem gdzie wyżywają się sfrustrowani ludzie.Nieuczciwi ludzie, ktorzy za cel swego istnienia wzieli  sobie misję,nieszczenia okradania  ludzi. To już bedzie ,chyba moj ostatni wpis na tym blogu, Czlowiek po prostu się boji co może go spotkać ze strony  tego towarzystwa.Poczte kasuję jak leci bo boję się jaką puszkę Pandory mogę otworzyć  klikając w link ktory do mnie ktoś napisał..Jestem pewna ,że ktoś gra pod moim adresem w jakichs Casinach. Nie otwieram tych wiadomości od nich . a wierzcie mi jest ich dużoi sumy też są duże,Martwi mnie jedno.Czy nikt nad tym nie panuje ?.To tyle na dziś Kto ma jakąś wiedzę w tym temacie napiszcie proszę do mnie.Pozdrawiam i życzę dużo zdrowia.

Brak komentarzy: