wtorek, 20 sierpnia 2024

Doczekałam się spokoju/Czy na długo?

Bramki 19 sierpnia 2024. Moi kochani. Mam nadzieję ,że  uspokoiło się już na dobre towarzystwo ktore zaprzarało moją biedną glowe głupimi sms i postami. . Najgorsze w tym wszystkim jest bezsilność wsz ytstkich od ktorych tej pomocy można by było oczekiwać.Te wszystkie Casina i te wygrane  świadczą chyba o tym ,że nasz narod ochoczo z nich korzysta skoro ja miałam tam wygrywać taką kasę, Szczytem tego już było zawadomienie o bajecznej darowiżnie od miliardera z USA. Kiedy zobaczyłam w necie ,że na prawdę taki człowiek istnieje Zwatpiłam..Miałam być podobno 5 osobą na świecie godną yakiej darowizny.. Jesli tylko bagatela  udostępnię swoje wrażliwe dane osobowe. Zaprosiłam tego osobnika o przyjazd do mnie celem omówienia szczegołow.i nastąpil koniec zabawy. Powiecie może ,że nie powinnam się tym interesować i zwyczjnie olać jak radziła mi osoba z Cert Polska czy z dyrekcji Casina Verde ale tu cała sprawa wydała mi się taka ciekawa ,że nie mogłam tego tak zostawić. Speawę już teraz uznałam za zamkniętą Wiem o co oszustom chodzi i już mam to gdzięś potocznie mówiąc Przepraszam za błędy i pozdrawiam.Halina  

Brak komentarzy: