wtorek, 26 listopada 2019

Czy złoto paruje czy się utlenia.?

Moi kochani Dawno nie pisałam w tym blogu Ale widzę ,że jednak codziennie około 20 osób do niego zagląda. Poczułam się wiec wywołana nie jako, do tablicy i postanowiłam napisać o sprawie której nijak, nie mogę pojąć.Otóż, kilka dni temu ukazał się w mediach komunikat o stracie jaką poniósł NBP  w swojej działalnosci  Jest, to kilka miliardów złotych i ileś tam w złocie.Nie wiem, jak to jest możliwe .Na jakiej działalności można ponosić takie straty. Rozumiem, to tylko po swojemu Jeśli to żle rozumiem, proszę o wyjaśnienie. Od razu, zaznaczam ,że w najbliższym czasie pragnę opublikować list otwarty do pana Prezesa NBP z prośbą o wyjaśnienie mi tej sprawy.Jestem  w swoim kraju w Polsce i mam, chyba prawo wiedzieć, jak funkcjonuje mój kraj.,w kwestiach finansowych.Tym bardziej ,że bardzo się boję aby, nasz kraj  nie skończył tak ,jak Wenezuelczycy za sprawą ich wodza Maduro.Pan Maduro ochoczo się fotografował z sztabkami złota I jak to wyszło bieda ,rozpacz ,głód,poniżenie. Też, tak samo pan Glapiński Prezes NBP nota, bene wielki długoletni kumpel pana Prezesa J Kaczyńskiego ochoczo, się fotografuje z sztabkami złota.I jak , to się może skończyć? Kto to wie? ...... Myślę ,że konieczny jest porządny audyt finansów naszego państwa ale, taki rzetelny z niezależną komisją.I porządny remanent w Skarbcu.Bo te, domysły i sprzeczne informacje nie wzbudzają, naszego poczucia bezpieczeństwa . Czujemy się ,że żyjemy, jak na bombie zegarowej którą w każdej chwili ktoś może odpalić.Dostatecznie, długo żyję na świecie i wiem,  czym to grozi. Niepewność jutra i obawa co będzie się działo.Jestem prostą Polką, nie znam się na wielkich finansach, ale nie ,pozwolę żeby na starość bać się każdego następnego dnia,bo pewien szaleniec z Zoliborza może wymyśleć coś durnego.Miłego dnia życzę Napisała Halina cdn.
 Podobno boicie sie iż, mój blog jest niezabezpieczony, i nie piszecie komentarzy .Jest pod ochroną najlepszej w kraju firmy ochraniajacej komputery I nic złego,
nie może się przydarzyć nikomu Zadbałam o to należycie.

1 komentarz:

♥ Łucja-Maria ♥ pisze...

Witaj Halinko!
Mnie już nic nie zaskoczy w naszym kraju. Panuje obecnie mit jak za czasów Gierka. "Rządzą nami wspaniali gospodarze i patrioci". To co się dzieje w kraju jest chore.
Pamiętasz jak narodowcy w Katowicach na szubienicach zawiesili portrety europosłów? Sąd ich uniewinnił. Jestem ciekawa gdybyśmy wywiesiły portrety rządowej wierchuszki? czy też by nas uniewinnił?

Polska wg pisowców, to kraj miodem i mlekiem płynący. A w sklepach? ceny rosną w górę błyskawicznie ale to wszystko wina Tuska jak stwierdziła jedna z pań stojących w kolejce po wędlinę. Pewni ludzie mają mózgi wyprane. Nie oglądam pisowskiej telewizji bo by mnie krew zalała. Wybacz, że już zakończę gdyż po kilku zdaniach już jestem zdenerwowana.
Halinko, życzę Ci zdrowia i dobrego samopoczucia.
Serdecznie pozdrawiam:)