poniedziałek, 23 marca 2020

Minęło kilka tygodni.............

Moi kochani ! Długo się nie odzywałam na blogu a to,przecież moje ukochane miejsce komunikowania się z Wami moimi komputerowymi przyjaciółmi. Jesteście bardzo wytrwali bo, codziennie mnie odwiedzacie, co potwierdza statystyka  Bardzo Wam za to dziękuję. Ponieważ od jakiegoś czasu piszę codziennie takie moje małe felietony na Facebooku  zaniedbałam trochę bloga Bo przecież nie działo się u mnie aż,tak dużo.Teraz kiedy, zmieniło się nasze życie, i w zasadzie nic nie będzie, już takie same, postanowiłam się odezwać. Dzisiejsze komunikaty w sprawie epidemii nie napawają optymizmem.Ilość zgonów na Zachodzie Europy poraża.Dzisiaj już moja teoria z którą się z Wami podzielę bo nie mogę inaczej ma rację bytu.Niech sobie gadają co chcą wszyscy uczeni świata ale to jest po prostu zbrodnia przeciw ludzkości być może nie zawiniona ale jednak winni są i będą.Laboratorium ktore pracowało nad wirusem który miał z założenia służyć depopulacji społeczeństwa zachodniego nie dopełniło należytej staranności przy badaniach i wyciekło to w niekontrolowany sposób.Powodów mogło być multum Każdy sobie, mający jaką taką fantazję, może ich stworzyć całe multum i wszystko może mieć znamiona prawdopodobieństwa a jak było na prawdę dowiemy się może kiedyś albo i nie.?Choć teraz w dobie komputeryzacji i mediow różnorakich ,ukrycie faktów jest coraz trudniejsze.Tu cel został osiągnięty i pewnie ,o to chodziło ale, pewnie nie koniecznie jeszcze , w tej chwili. Szaleni naukowcy którzy opracowują takie zbrodnicze sprawy, to oni winni jednak używać rozumu.No, cóż ale, pieniądze są wielkimi zdobywcami rozumu i mózgów wielu ludzi na całym świecie. Ja należę, do pokolenia które już dawno powinno wg.statystyki wymrzeć i rozumiem konieczność odejścia ale, niekoniecznie w tak, dramatycznych okolicznościach  Ja, bardzo boję się ognia, a tam wszystkie zwłoki są palone. Już wolę,, żeby mnie zjadły robaki. I to takie moje zdanie w całej sprawie.Aby, nie być tak całkiem monotematyczną zamieszczę kilka fotek które sama wykonałam. Tak, nawiasem mówiąc ja, już 3 miesiąc jestem zainfekowana jakąś bakterią,kicham, smarczę kaszlę ale styczności z korono wirusem nie miałam bo nigdzie, nie chodzę a, do mnie przychodzą ludzie na razie zdrowi.Wiem, niezbadane są wyroki Boskie i z wolą nieba zawsze się trzeba zgadać To moja mama tak zawsze mówiła....... Moi kochani zyczę zdrowia i tyle i aż tyle Wasza Halina cdn .blog spot .com

Brak komentarzy: