czwartek, 26 marca 2020

Spokojnie -leci z nami pilot?

Moi kochani Czy u nas wszystko musi się rodzić w bólach ?Każda sytuacja trudna musi być skazana na wielka awanturę, i dopiero po awanturze ,jako tako, dochodzimy do jakiegoś consensusu. Tak niestety,mamy. Istnieje nawet takie  stwierdzenie ..... że gdzie dwaj Polacy, to trzy zdania, na ten sam, temat. Nie jest, to dobra sytuacja w obecnym gorącym czasie. Nikogo z nas obecna sytuacja nie pieści. Każdy ponosi mniejsze lub większe niedogodności obecnego czasu zresztą zgodnie z swoim statusem społecznym.I nasi posłowie jako nasi wybrańcy też ,mają trudny czas. Ale taka praca,a nie inna, była przez nich zaaprobowana . Kiedy starali się o te wysokie urzędy, wiedzieli ,że może być różnie jak to w życiu bywa. Tego co się teraz dzieje,  nawet w złych snach, nikt nie przewidział. Więc , nie pozostaje nam nic innego ,jak tylko się przystosować i zabrać się do roboty. To takie moje słowa, na gorący temat  w sprawie obrad Sejmu. Zycze Sejmowi aby mógł spokojnie obradować i zatwierdzać ustawy które pomogą nam wygrać tą bitwę a by, w konsekwencji potem wygrać wojnę. Napisała Halina cdn.

1 komentarz:

♥ Łucja-Maria ♥ pisze...

Jestem zmęczona obecną sytuacją. Każda kolejna wiadomość przyprawia mnie o szybsze bicie serca. Halinko! ja boję się. Mam wrażenie, że to co dzieje się obecnie to akcja filmu science fiction.
Ślę Wam moc pozdrowień, życzę dużo, dużo zdrowia:)