piątek, 19 września 2014

Wszystko stało się jasne ,a teraz do pracy panie i panowie.............

Przepraszam za takie moje wezwanie do pracy,nie jestem chyba do tego uprawniona.Chociaż jako osoba płacaca regularnie podatki i żyjaca w tym kraju mam chyba do takiego zachowania prawo.Zmiany,zmiany,Mnie najbardziej zastanowiła zmiana w MSZ.Przecież p.Radosław Sikorski był dobrym ministrem.Wydaje mi się ale,że p.Schetyna może być dobrym ministrem.To bardzo cierpliwy,spolegliwy człowiek.Mimo trochę kontrowersji miedzy nim a P.Premierem potrafił wspołpracować w Sejmowej Komisji Spraw Zagranicznych merytorycznie dla wspólnego consensusu w wielu sprawach dotyczacych polityki zagranicznej naszego kraju.Nowa twarz - zawsze spokojny uśmiechnięty będzie chyba potrafił uspokoić rozpalone głowy i ostudzić nadmierne emocje.Bardzo podoba mi się wybor Pani Leny Kolarskiej Bobinskiej na stanowisko Ministra Szkolnictwa Wyzszego i Nauki.Bardzo dużo jej komentarzy śledziłam w prasie i słuchałam w mediach.To wspaniała mądra,spokojna merytoryczna kobieta.Na pewno pokaże ,że w Szkolnictwie Wyższym należy przeprowadzić wiele zmian dotyczacych kształcenia,aby nie produkować takiej rzeszy bezrobotnych jak obecnie.Wogóle,kibicuję z cała życzliwoscią całemu rządowi pani Ewy Kopacz.Choc jest to rząd na jeden rok ale dobrze by było żebyśmy go dobrze zapamiętali.Jedno mnie tylko martwi ,kiedy nasi politycy będą władać płynnie chociaż jednym obcym językiem.Pan Schetyna będzie jednak miec z tym problem.Bo przecież kazdą wypowiedz można wytłumaczyć i siak i jak kto sobie woli.Próbkę jak wyglada tłumaczenie miałam ostatnio w swoim domu.Miałam gościa z Ukrainy i kiedy po rozmowie zauważyłam,że mojej rozmowczyni nagle zrzedła dziwnie mina zapytałam czy mnie dobrze zrozumiała?.Rozmowa dotyczyła stosunku mojego do nacjonalizmu narodowego.I dopiero po ponownym przedyskutowaniu tematu doszło do dobrego zrozumienia między nami.Gdybym jednak uznała ,że wyraziłam sie jasno,nie byłoby dalej tak miło miedzy nami.Wizyta gościa z Ukrainy była dla mnie okazja do skonfrontowania wielu poglądów na sytuację jaka istnieje na Ukrainie.O swoich przemyśleniach będę starała się niebawem napisać kilka słów wiecej

4 komentarze:

~Malina_M pisze...

PODOBA MI SIĘ NOWY RZĄD, PODOBA MI SIĘ PANI KOPACZ natomiast zupełnie nie podoba mi się reakcja dziennikarzy zwłaszcza dziennikarzy tvn 24 ... od rana takie scenki - poseł PIS+poseł SLD + dziennikarka i cała trójka na przemian to jęki to plucie ... no zwariować można, wróżki usiadły i wróżą ... następna scenka - dziennikarka tvn24 czyta opinie internautów z portalu tvn , no tragedia, same złe ... no a kto siedzi rano na portalu tvn i wypisuje ? oczywiście sami przeciwnicy , ja jestem na przykład zwolenniczką a a ni myślę tam coś wypisywać. Dziennikarzom wydaje się, że świat wokół ich osi się kręci , nie przychodzi im na myśl, że pozytywnych komentarzy nie ma bo ci, co by mogli pozytywnie pisać tvn już od dawna bojkotują

blubell pisze...

Min. Schetyna zdaje się, że zamknął usta krytykom. Nagabywany przez dziennikarzy płynnie przeszedł na angielski. Miał nadzieję zostać eurposłem uczył się języka. Natomiast posłów przeciwnych zaprosił na rozmowę. Po angielsku. Ciekawe, który przyjmie wyzwanie :)

PS. Nadajemy na podobnych falach, będę zaglądać :)

~Michał pisze...

Nacjonalizm to ciężki rak społeczności.
TVN,słyszę tylko za ściany drugiego pokoju,ale wiem ,ze stara się ta stacja z polityki robić kabaret i cyrk,Często doświadczam tego w rozmowach ze znajomymi że właśnie tak traktują rząd i politykę.
Przykre ze nawet stosunkowo inteligentni ludzie dają się zmanipulować mediom.

~Bożena pisze...

Nacjonalizm, źródło wszelkiego zła na Świecie. Cieszyliśmy się Wolna Polską i nie zauważyliśmy jak szybko wyrosły nam skrajnie prawicowe, narodowe organizacje, a to tuż tuż i nacjonalizm brrrrrr. Kopacz uwielbiam i życzę jej jak najlepiej !!!!!