sobota, 30 marca 2019

Niech zyją reklamy i poczta email...........

Bramki 30 marzec 2019 roku  Moi  kochani dawno w tym miejscu nic do Was nie pisałam Wczoraj na swojej tablicy napisałam Alert o poszukiwaniu filmu o tytule "Dwa tygodnie" którego, nigdzie w internecie nie mogę namierzyć. Film ten  kilka tygodni temu wyemitowała TVP program 2 póznym wieczorem Jako ,że nie obejrzałam początku filmu a film mnie bardzo zainteresował, bardzo go pragnę na spokojnie obejrzeć od początku do końca.Poszukiwania po wszystkich wypożyczalniach nic nie dały W poniedziałek postaram się skontaktować z TVP i dowiedzieć się gdzie ten film można obejrzeć. Jest opisany w FilmWEB ale niestety, przy numerze katalogu chyba? pisze kopia i nie można nic wyświetlić.No, cóż mój mąż ma sie z czego śmiać Teraz ja, Wam mam nadzieję napiszę coś do śmiechu.Otóż, dzisiaj w poczcie dostaję takiego emaila :....... Witaj Halina Sprawdz czy wygrałaś -Nowa hulajnoga może być twoja. Nadszedł czas na hulajnogę elektryczną .To twoja szansa na bycie na czasie..........Bardzo mi się ten email spodobał trafili jak kulą w płot. To jak wygrana w Totka .Ja i hulajnoga elektryczna. Już się widzę ,jak pomykam w Bramkach po Bajecznej na tej hulajnodze. Humor na cały dzień mi zapewnili .A moze właśnie im o to chodzi? Ze tak ochoczo co ,dnia nam piszą o tych wygranych i premiach,bonusach. Wszystko kasujemy a może faktycznie jest jakaś wygrana. Ktoś przecież to pisze i tworzy Czyżby wszyscy już sfiksowali ? Nie wiem.? Bardzo mnie korci aby puścić plotkę ,że wygrałam jakąś kumulację. Chciałabym się przekonać ilu, życzliwych znajomych by się do mnie odezwało ,nie mówiąc już o rodzinie która ma trudności z dodzwonieniem się do mnie. Na tym kończę ten post życząc wszystkim dużo zdrowia i wielu wygranych nagród.Napisała Halina cdn.


Brak komentarzy: