piątek, 21 maja 2021

Jednak, jestem Steskniona.............

Moi kochani .Już kilka dni temu moje oczy poczuły się jakby lepiej i próbowałam już coś napisać .Jak wiecie jakby stanowi czasem ogromną różnicę i tak było i w tym moim przypadku Od razu po po pierwszych zdaniach zobaczyłam ile zaliczyłam wpadek i się wycofałam.Dzisiaj ponawiam probe.Ostatnio nic ciekawego się wokoł mnie nie działo Zwykłe bardzo zwykłe życie polskiej staruszki. To że nie mogę czytać jest dla mnie bardzo wielką stratą Musze wszystko powiększać .Najgorsze są czasopisma ktore drukują różne teksty na ciemnych  podkladach  wtedy po prostu okulary 6,25 + wymiękają + lupa do tego..Mam też klopoty z powiększeniem tekstu w komputerze. Ale to nic ,przeciez zawsze może być gorzej. Mam w necie taki sztab przyjaciół ,że nie pozwolą abym całkiem zniknęła. Moi kochani jak  będę lepiej widziała to  Wam coś fajnego napisze.Za kilka dni bedzie rocznica smierci jednego z aktorów .Ja pamiętam go z filmu o Malsymilianie Kolbe gdzie gał tytułową role wspaniale.  Edward Zentara zmarł 26 maja 2011 roku.Niech spoczywa w pokoju. Do tej pory nie wyjaśniono zagadki jego odejścia Smutne. Grał też w kilku serialach. Rolę ksiedza Kolbe zagrał brawurowo.U nas w Bramkach żywa jest legenda o Maksymilianie Kolbe .Podobno jechał pociągiem i zobaczyl taki płaski plac na wzgorzu  w okolicy Bożej Woli przy trasie na Lowicz i wtedy postanowił iż,tam bedzie zbudowany kosciół,Miejscowa ludność pochwyciła ten projekt i powstała parafia jego imienia po jego bohaterskiej smierci.Jest to piękny kościółek o klimacie małej swiątyni dumania Kiedy jeszcze się bardziej poruszałam lubiłam tam  pójść się pomodlić.Obok jest cmentarz i tam spoczywa moja mama i nasz zięć..A jest to wszystko rzut beretem od naszego domu. Muszę już koczyć bo mi się wszystko zlewa q jedno zdanie ,litery uciekają,,,,,, brr.Miłego dnia Wasza Halina cdn
Takie malwy u mnie rosły


Brak komentarzy: