środa, 26 maja 2021

Sroda moj ulubiony dzień tygodnia...........

Moi kochani Dzisiaj jest środa mój dzień tygodnia.w dodatku dzisiaj  jest wielkie święto Dzien Matki. Kilka lat temu w ten dzien na portalu Mt Heritage napisałam mały esej opowieść o mej  Mamie bohaterce dnia codziennego.Dostałam wyrożnienie i poszło na cały świat.Bardzo mi było miło. Dzisiaj jest ten dzień nieco  smutny a to za sprawą młodej latorośli rodziny ktora przysparza nam trochę za dużo nieprzewidywalnych zdarzeń.Dlaczego lubię środę? jakoś tak wydaje mi się najfajniejszym dniem tygodnia.Teraz za sprawą moich dwóch sympatycznych panow  czekam na każdy środowy wieczór z utęsknieniem.Pan Damian Holecki i pan Jacek Swoboda pprzenoszą mnie w inny świat.Gdzie nie ma ,

polityki,złości ,nienawiści.Jest muzyka i pogaduchy o bele czym a wszystko to okraszone humorem i wielką radością do nas fanów Kopalni Rozrywki.Ktoś pytał czemu Kopalnia? Otóż, dlatego bo oboje panowie są z Sląska  a wiadomo jak kopalnie to na Slasku.Nawet logo programu nawiązuje do kopalnianego szybu.Jest to bardzo miłe. Punktualnie 0 21  na YT.jest sygnał i się rozpoczyna. Nie macie pojęcia jak po takim występie się pożniej dobrze mi śpi Jestem spokojna i zrelaksowana.Polecam. To tyle na dzisiaj Co z oczmi?  intensywnie się leczą choć nie mam jeszcze pewnej diagnozy .Czasem myślę ,że to nawet dobrze ,że tak do końca nie wiem co mi jest? Może lepiej tak do konca nie wiedzieć? Jak myślicie ? Pozdrawiam wszystkich i dziękuję za okazane mi wsparcie Młego dnia Napisała Halina cdn.



Brak komentarzy: