wtorek, 8 marca 2022

 Bramki 8 marca 2022 roku  Dzieje się tak wiele ,na swiecie i w naszych najbliższych krainach ,że wprost nie do uwierzenia. Mam duże klopoty z oczami i pisanie jest już ,nie dla mnie Mam wielki szacunek do Was ,moi przyjaciele, więc postanowiłam jednak napisać ale,Wy musicie przymknąć oczy na moje błędy. I bedziemy kwita, jak to się dawniej mówiło. Moi kochani ,jestem pogrążona w rozpaczy.Tego się nie spodziewałam ,że tak fatalnie dla swiata rozpocznie się nowy rok ten z tymi dwojkami. 2022A miało być tak pięknie........Nikt z nas nie wie jak jeszcze zakończy się ten rok ale,już wiemy ,że bedzie to rok grozy. Cały świat protestuje ,medrcy debatują a,nic z tego nie wynika Każdy dzień zabiera  nie winne ofiary. A wszystko to dlatego ,że Ukraina postanowiła pozostać krajem wolnym ,samoistnym ,ktory sam może decydować o sobie,swoich sojuszach i swojej do  nich przynależności. Tego już od dłuższego czasu nie mogł znieść wpływowy dyktator  z potężnego niby panstwa ktore jednak jak się okazuje jest kolosem na glinianych nogach.Tak kiepska jest wielkość tego człowieka .On ma tylko mięso armatnie swoich rodaków .Bo on wszystkich nienawidzi A nienawiść to potężna broń Nie ma na nią broni.Ją można zwalczyć tylko dobrem  a to jest na razie niemożliwe w obecnym czasie. Moi kochani ja byłam kilka razy  we Lwowie .Rosjanie postanowili sobie swego czasu, że Ukraina zniknie z map świata Ale ten narod dumny ,pracowity postanowił się wyzwolić.Pamiętam ,ludność ukrańska z lat 1950-1970 poddani całkowicie Rosji .W mojej pamięci jest taka scena. Idę koło sklepu "Kasztan" odpowiednik naszego PEWEKSUwe Lwowie i widzę kolejkę .Zapytałam za czym kolejka ta stoi  ? i co usłyszałam ..... "bezrazmiernyjme kołchotki dajut "/ rajstopy elastyczne/ wtedy ja durna na to....... " to co u Was niet ? A z koleki odzywają się patrioci..... da niet ale nasi latajut w kosmos a Wasi niet i cała kolejka ......... da prawilno jej skazał.U nas taka odpowiedz byłaby nie do pomyslenia.  Teraz po latach niewoli ten narod, chciał inaczej zyć . Nie wiem ,jak to się wszystko skonczy ale, życze Wam moi kochani spokoju.i wytrwałości choć wiem ,że nadzieja umiera ostatnia dużo nadziei na trwały pokój. Wasza Halina cdn.

Dzisiaj





Brak komentarzy: