czwartek, 10 marca 2022

Bramki10 marca 2022 roku. Pogoda piękna Słonce ostre bije w okna i koty wylegują się łapiąc słoneczne promienie.Wczoraj miałam ciekawą rozmowe telefoniczną z osobą z mej rodziny. Mieszka w Bielsku Białej.Spotkało ją sytuacja bardzo trudna .Zachorowała bardzo poważnie i musiała się poddać trudnemu leczeniu onkologicznemu.Kiedy się o tym ja dowiedziałam byłam przerażona.Teraz szpital,operacja w moim mniemaniu to grob, mogiła Otóż kochani nie zawsze musi  być tak strasznie  Muszę Wam to opisać Jest takie miejsce w naszym kraju Szpital Onkologiczny  w Bielsku Białej na ul.Wyzwolenia oddział gdzie operuje się piersi .Tam nieszczeście, zamienia się w miejsce walki o zdrowie, o życie.Zespół lekarzy i personel pielegniarski panie salowe - cały zespół  "stają  po prostu  na rzęsach" kolokwialnie mówiąc, aby kazda pacjentka ,czy pacjent czuli się wprost komfortowo.Dbają o nich jak mama kwoka o swoje dzieci. Myślę ,że jest to w większej mierze zasługa ordynatora ktory bardzo  dobrze prowadzi ten oddział .Jednym słowem moja kuzynka Roża T. trafiła w swoim nieszcześciu w dobre ręce. Prosiła mnie abym ,tego nie pisala ja jednak ,się nie posłuchałam Mam ku temu swoje powody. Ostatnie lata też miałam kontakt z rożnymi szpitalami i tak własnie myślę ,że trzeba też chwalić to co dobre,wspaniałe a nie tylko, ganic Jeszcze raz dziękuję temu szpitalowi za wspaniałą atmosferę i opieke nad pacjentkami. Ja swego bloga piszę już 10 lat na platformie Onetu zakończyłam wynikiem wejść  prawie 100 tysięcy a po przejsciu na blog spot już mam wejśc 39 tysięcy ito wydaje mi się daje mi prawo to do Was pisać .Zebyście wiedzieli że są takie miejsca gdzie człowiek chory traktowany jest jak najważniejsza, najcenniejsa istota. Pozdrawiam wszystkich serdecznie  Wasza Halina cdn.



Brak komentarzy: