wtorek, 1 marca 2022

Bramki 1 marca 2022 roku. Dzisiaj posatnowiłam napisać na blogu kilka słow.Już dawno nie pisałam bo często piszę na fejsie w aktualnościach codziennych.Widzę ,że mam jednak na blogu ,kilkunastu czytelników i z szacunku dla tych osób muszę się poprawić Moi kochani jak już wiecie ,mam rodzinę we Lwowie. Jest to rodzina św,p. mojej mamy..Dotknęła ich bardzo trudna sytuacja .Rosjanie zaczęli ich bombardować- po prostu  ich napadli. Społęczność miedzynarodowa  przyglądała się temu dość nie poradnie.Obecnie wszyscy się obudzili Jest to jednak troszeczkę za pożno. Oby nie całkiem .Ukraina po Majdanie kiedy zabrano im Krym winna była wtedy aplikować o przyjęcie do  Unii Europejskiej o do NATO Trzeba wtedy im było pomóc ,aby mogli spelnić, wszystkie warunki i ułatwić przyjęcie do tych struktur .Ja ,wiem nie chciano drażnić Lwa .Ale teraz stało się bardzo zle,Dlaczeo ? bo umiera wojsko ,umierają cywile ,i bezbronne dzieci,To nie tak miało być? ..Moja rodzina nie opuszcza swoich domów za ciężko na nie pracowali Sa dobrymi uczciwymi pracowitymi ludzmi i nie chcą opuszczać swojej ziemi .  Nie wiem jak bedzie dalej ale myślę że LEW i Car w jednym zostanie w koncu uspokojony przez Miedzynarodowe  organizacje i skończy się ta nezsensowan wojną Zabrał Krym io co u jeszcze chodzo? Wielka Rosija byłaby wielka gdyby by była wielkim pokojowym krajem demokratycznym a tak tam nie jest.Moi kochani napisałam ten post aby dac upust swoim nerwom . Ja po śmierci mego św.p męża 28 wrzezśnia 2021 roku myślałam że, pomału dochodzę do siebie a tu znowu taki cios.Zycze wszystkim spokoju i serdecznie Was pozdrawiam Halina cdn.




 

Brak komentarzy: