czwartek, 6 czerwca 2013

Wakacje -czy już się zaczęły...?

Czy już się rozpoczęły wakacje?.Sadząc po programie tv to chyba tak.Wszystkie w zasadzie seriale ktore leciały w dwojce zakonczyły emisję.Teraz rozpoczyna się sezon powtorek.Mnie bardzo ucieszyła powtorka mojego ulubionego serialu "Na dobre i na złe".Mało seriali oglądam/głownie z udziałem dzieci/ ale ten serial oglądam od początku.I nawet kiedy już ten odcinek widziałam, z wielką przyjemnościa go oglądam drugi raz.Skupiam się,wowczas na grze aktorów,drobnych szczegółach.Bo jak się ogląda pierwszy raz,to czlowiek sie skupia na śledzeniu akcji i umyka wtedy wiele interesujących szczególow.Telewizja a raczej zarządzajacy tym medium,starają się przez lato zalatać dziury w finansach ,emitując same powtórki.Wychodzą z założenia ,że młodzi ludzie latem,ogladają mniej programow,a nam "seniorom"/jak to teraz nas ladnie nazywaja/jest wszystko jedno,bo pamięc bieżacą mamy raczej dośc kiepską.Pozatym przecież nie płacimy,im abonamentu-to po co się dla nas starać?Nie wiem czy byłoby głupie stworzenie programu sensu stricte zaadresowanego do ludzi w wieku senioralnym.Niekoniecznie musialby to być,program nudny z powtorkami.Ale w najlepszej porze ogladalnosci to jest po dzienniku tv,nie byłoby tam filmów amerykańskich z gatunku "zabili go i uciekł"Sensownym byłoby pokazanie większej ilości programów z rodzaju poradnictwa medycznego szeroko pojętego.Ja naprzykład bardzo chętnie ogladam programy biograficzne,genealogiczne.Lubie wracac do starego kina,i klasyki filmowej nawet amerykanskiej.Przykład pierwszy z brzegu film amerykański"Pół żartem,pół serio".Nasze polskie filmy oparte na dziełach naszych pisarzy.Ja wiem,że chodzą te filmy w różnych stacjach.Ale trzeba śledzić kilka programow rożnych stacji,pamiętać,szukać.A tu w tym naszym programie byłoby to wszystko w jednym miejscu.Jakie by to było udogodnienie.Swoj pogląd opieram na coraz czestszej dyskusji w mediach na temat gwałtownego starzenia się naszego społeczenstwa.Jestesmy wiec ogromnym odbiorcą,a takiego należy szanować i poważać.Nie kazdy może być seniorem uczestniczącym fizycznie w roznych imprezach,ale chętnie byśmy je zobaczyli z pozycji naszego ulubionego fotela.Pomyślcie o tym drodzy decydenci mediow.Liczymy na Was........Hala cdn.......

3 komentarze:

~Maria pisze...

Kochana Halinko.........przyznam się że już dawno u ciebie nie byłam prawie dwa tygodnie - dzisiaj zaskoczył mnie wygląd bloga jest super , chyba ta nowa szata bardziej mi przypadła do gustu..............pozdrawiam i dzięki za odwiedziny.

~Azalia pisze...

Halinko, nasza telewizja publiczna ma w nosie ludzi starszych. Ja korzystam z komercyjnych stacji, bo tam jest dużo ciekawych programów, a w nocy dobre filmy. Lubię siedzieć długo w nocy i oglądać ciekawe filmy. A okres wakacji w naszej tv, to same powtórki.
Podoga nadal pod psem, w ogródku wszystko marnieje, tylko trawa rośnie jak szalona.
Pozdrawiam serdecznie

~Monika450 pisze...

Chyba telewizja ma w nosie również młodych bo daje same powtórki. Ja także oglądam komercyjne stacje. serdecznie pozdrawiam.