poniedziałek, 12 listopada 2018

Bramki 12 listopada 2018 roku. Po..........?

Moi kochani! Kilka dni nie pisałam dla Was,wokół mnie działo się trochę różnych spraw..O których , nie byłam pewna , więc za wcześnie było pisać . Dzisiaj już Wam mogę napisać. Nie będę pisała na blogu " Mój świat-życie codzienne"Zawarłam umowę z dobrym wydawnictwem na publikację o roboczym tytule "Tak to zapamiętałam....." i na tym mam skupić cała swoją uwagę. Rzecz ma się ukazać na wiosnę 2019 roku jako prezent na moje 80 urodziny. Jeśli "szef wszystkich szefów" będzie dla mnie łaskawy, to mam nadzieję iż, mi się to uda. Mam wspaniałą opiekę literacką i pomoc. To tyle w tym temacie. Od czasu do czasu, coś napiszę o naszych ,zwierzakach na blogu Bara66 blogspot.com Mali bracia  Mam nadzieję ,że czasem tam wpadniecie i poczytacie co u nas się w tych Bramkach dzieje. Pozdrawiam wszystkich serdecznie i dziękuję za cierpliwość w czytaniu moich opowieści. Dobrego dnia. Napisała Halina 40013 blogspot.com.

Brak komentarzy: