piątek, 2 listopada 2018

Bramki 2 listopada 2018 roku Dzień zaduszny.

Moi kochani. Dziś dzień Zaduszny .Modlimy się dzisiaj za tych naszych wszystkich którzy od nas odeszli aby tam gdzie są doznali spokoju wiecznego. Ja ,w ten dzień wspominam szczególnie mocno osoby, którym tak bardzo wiele miałabym do powiedzenia a niestety ,jest to już, nie możliwe .Także, smutno mi bardzo ,że już nie usłyszę perlistego śmiechu mej długoletniej przyjaciółki.  Jej karcącego mnie spojrzenia kiedy, za bardzo dałam się ponieść fantazjom. Ona zawsze mnie sprowadzała na ziemie i ustawiała do pionu.............Moja droga Krysiu daję radę, bo twoje przestrogi bardzo często ratują mi życie. Ja, je wszystkie dobrze pamiętam. Bardzo mi ciebie i twego męża Jasia brak . Bardzo też wielu rzeczy nie zdążyłam powiedzieć memu ojcu. Byłam z nim za daleko, i ciągle nie było mi z nim po drodze.I teraz też jego mogiła jest dla mnie za daleko.Ale często o tobie tato myślę...........Mam nadzieję ,że wiesz co mam ci do powiedzenia?Kocham te dnie listopadowe bo wspomnienia ,wtedy odżywają w nas i możemy sami sobie wiele do siebie powiedzieć.Na razie dość, zanudzam. Napisała Halina cdn/Miłego spokojnego dnia.Taką impresję kwiatu stworzyłam na dzisiejszą okoliczność To obiektyw aparatu uchwycił malwę w takiej postaci. Bardzo to zdjęcie lubię.

1 komentarz:

Malina M* pisze...

przepiękna ta impresja Halinko