piątek, 23 listopada 2018

Bramki 23 listopada 2018 roku Dzisiaj był zły bardzo sen..............

Bramki moi kochani ! Dzisiaj miałam nad ranem okropny sen śniło mi się dużo bałaganu. W jakimś  mieszkaniu ,jakieś malutkie biedne dzieci,płaczące cierpiące, i moi  młodzi bliscy z rodziny, i ja z mężem nie mogący nad tym zapanować.  Obudziłam się z strachem i z płaczem a ,że jestem z tych co wierzą w sny mam dzisiaj, trudny dzień. Mam nadzieję ,że sny się tłumaczą odwrotnie i wszystko jest dobrze. Puściłam dzisiaj dla Was piosenkę którą uwielbiam. Spiewa ją Jaromir Nohavica kiedyś ulubiony w Polsce piosenkarz  a teraz, za sprawą Putina który go też nomen omen uwielbia, być może będzie w Polsce na indeksie.Bardzo lubię to wykonanie po polsku.To był piękny ukłon tego piosenkarza dla nas polaków. Cała jego twórczość bardzo lubię i bardzo cenię Jego piosenki śpiewane mają teksty niebanalne - są po coś ? Piosenka Sarajewo na zawsze pozostawia ślad w naszej pamięci . Napisała Halina cdn. Miłego dnia.

Brak komentarzy: