środa, 19 grudnia 2018

Bramki 20 grudnia 2018............

Moi kochani! Ciesze się bardzo ,że jakoś się trochę już pozbierałam po tych wszystkich perypetiach zdrowotnych i różnych innych domowych problemach .Na pewno, mi pomogły Wasze mocne życzenia. Dostałam od Was potężną porcję dobra,zdrowia i wszelkiego szczęścia. Dość mazgajstwa i ruszamy do przodu. Dzisiaj obejrzałam w programie "Pytanie na śniadanie" temat jak sobie radzą z świętami rodziny rozwiedzione i jak odczuwają to dzieci. Teraz świadomość rodziców jest zdecydowanie lepsza niż kiedyś. Media wiele tu pomogły. Temat ten przypomniał mi moje przeżycia z dzieciństwa. Nie będę opisywać swoich przeżyć nie chcąc być posądzona o tani ekshibicjonizm. Ale uważni ,czytelnicy mojego bloga od wielu lat, na pewno o tym czytali w moich postach. Swięta Bożego Narodzenia  to takie chwile, że należy wszystkie spory i waśnie odłożyć na bok i nie psuć tego wspaniałego  dobrego czasu dla rodziny. To moje przesłanie dla nas wszystkich. Mam nadzieję ,że nawet ci ludzie,którzy bardzo lubią w sobie pielęgnować żale, i nienawiść zastanowią się nad tym i zmienią w sobie,
takie postrzeganie świata. Dbajcie o swoje rodziny i po prostu kochajcie się mocno. Napisała Halina cdn.

1 komentarz:

♥ Łucja-Maria ♥ pisze...

Droga Halinko!
Wybacz, że milczałam przez dłuższą chwilę. Dzisiaj dopiero odebrałam komputer z serwisu.

Na te święta życzę Tobie i Twoim Bliskim zdrowia, spokoju i miłości.
Magicznych Świąt.
Pozdrawiam ciepło:)