czwartek, 27 grudnia 2018

Bramki 27 grudnia 2018 roku. .........

Moi kochani przyjaciele z facebooka i innych grup spolecznościowych z internetu........... Bardzo serdecznie dziękuje za przepiękne życzenia Swiąteczne. Sprawiły mi ogromna radość w tym dość trudnym dla mnie czasie. Pozwoliły mi zapomnieć choć na chwilę o moich  problemach.I to się bardzo liczy. Dzisiaj pogoda u nas w Bramkach bardzo smutna,deszcz ,wiatr.pochmurno. Za kilka dni znowu świąteczny czas. Sylwester i Nowy Rok. Zyczę wam moi kochani z tej okazji wiele radosnych chwil,szampańskiej zabawy a na cały rok 2019 dużo dobrego. Dni spokojnych,pełnych nadziei na lepsze jutro i spełnienia wszystkich waszych marzeń, oraz dobrego zdrowia i miłości bo cóż,by to był za świat, bez miłości.Napisała Halina z Bramek cdn.
Kilka dni temu taki mnie witał świt To widok z okna mego pokoju z którego piszę dla Was te moje mądrości.Wielkie buziaki.

2 komentarze:

♥ Łucja-Maria ♥ pisze...

Droga Halinko!
Bardzo dziękuję za piękne życzenia.
Zdjęcie z Twojego jest bardzo ładne.
Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie:)

♥ Łucja-Maria ♥ pisze...

Droga Halinko!
Bardzo dziękuję za piękny komentarz.


Pragnę Ci życzyć by Nowy Rok 2019 przyniósł Ci wszystko to o czym marzysz i czego pragniesz.
Niech to będzie piękny rok dla Ciebie i Twoich bliskich!
Wszystkiego dobrego!!!