piątek, 7 grudnia 2018

Bramki 7 grudnia 2018 roku,

Witajcie moi kochani ! Od kilku dni jestem bardzo chora  .Mam wysoką temperaturę co nawet ,jest pocieszające bo to, organizm sam walczy z zakażeniem. W dzień spada mi do 38 stopni za to w nocy buzuje i jest 39,8 mam wtedy silne dreszcze i zwiedzam nie ziemskie rejony..Mam nadzieję ,ze sobie poradzę i będzie dobrze .Przemiła moja doktór która mnie odwiedziła zapisała mi bardzo dobre leki. Muszę pochwalić naszą służbę zdrowia  Bramkach z przychodni Vital-med.Pani doktor Zawadzka i pielęgniarki w tej przychodni to naprawdę kompetentny i rzetelny personel. Jesteśmy jako pacjenci bardzo dobrze zaopiekowani. Jest akurat pora kiedy temperatura rośnie kończę więc moje pisanie i bardzo serdecznie wszystkich pozdrawiam.Napisała Halina
cdn.Patusia się martwi ,że jej Mamcia zaniemogła i komputer wyłączony.

1 komentarz:

♥ Łucja-Maria ♥ pisze...

Halinko, zmartwiłaś mnie swoją chorobą. Mam nadzieję, że leki poskutkują.
Życzę Ci szybkiego powrotu do zdrowia.
Całuję i serdecznie pozdrawiam:)