poniedziałek, 31 grudnia 2018

Bramki 31 grudnia 2018 roku A jednak sie doczekałam..............

Moi kochani.  Jednak, mimo  wielu trudnych chwil i zdarzeń losowych , doczekałam się upragnionego końca tego roku 2018. Serdecznie dziękuję wszystkim znajomym i przyjaciołom za duże wsparcie w czasie całego mijającego roku. To dzięki Wam dałam rady i jestem dzisiaj z Wami .Za kilkanaście godzin przywitamy Nowy Rok pełni  nadziei iż,będzie to wspaniały dobry rok pełen szczęśliwych zdarzeń,bez kłopotów. Zyczę Wam  wszystkim , dużo dobrego zdrowia  i wiele miłości szeroko pojętej. Bo  te dwie rzeczy gwarantują dobre życie. Jak je masz,masz wszystko i tego się trzymajmy.A tak ,bardzo prywatnie już życzę sobie i Wam spełnienia tych dużych i małych marzeń które mamy w swoich myślach a,których jeszcze nie zrealizowaliśmy. Niech ten Nowy Rok będzie naszym najlepszym rokiem i tak po naszymu/jak ktoś nie wie jestem slązaczką/ dużo radości i mało starości na tyn Nowy Rok  Napisała Halina cdn.

I tak się kochajcie jak ta para J
oris i Sara
 mieszkająca z nami w tym domu

2 komentarze:

♥ Łucja-Maria ♥ pisze...

Halinko!
Dużo zdrowie, wielu przyjaciół i wszystkiego najlepszego w Nowym Roku.
Całuję i serdecznie pozdrawiam:)

Mariaokmar pisze...

Znów jesteśmy starsi o rok - pozdrawiam Halinko i życzę zdrowia i dużo radości na ten Nowy Rok 2019.