poniedziałek, 25 lutego 2019

Bramki 25 luty 2019 roku Muszę to napisać........ zbulwersowana.........

Moi kochani ........ muszę to napisać bo jestem ogromnie zbulwersowana, tym co się stało dzisiejszej nocy.Powtórzyło się to samo co przed wielu laty z  polskim filmem "Noce i dnie" J.Antczaka.Też był kandydatem do Oscara  i na pewno na niego zasługiwał ale, go nie dostał. Akademia Filmowa kieruje się jakimś  dziwnym punktem widzenia.Za bardzo politycznie podchodzi do pewnych spraw a, nie powinna.  Werdykt zapadł. Nie wiem,czy słuszny, czy nie słuszny, bo nie znam filmu nagrodzonego Oscarem o tytule"Roma" ale wiem, jedno,że czułam to przez skórę ,że tak właśnie będzie. A dlaczego,to już moja słodka tajemnica. Chluby nam w różnych środowiskach opiniotwórczych i kulturalnych w Stanach, nie przynosi nam nasza wielka przyjazń z obecnym Prezydentem USA. Pięknie pani Joasia Kulig w wywiadzie dla Info TVP broniła tego werdyktu ,że "właściwie nic się nie stało"..... i że, już sama nominacja do Oscara jest wystarczajacą nobilitacją  i wyróżnieniem tego filmu. Ja ją, rozumiem ona tam na razie ma szansę zaistnieć. Ja jednak, bardzo dobrze pamiętam wielu naszych aktorów, jak trudno im było zaistnieć ,na trudnym amerykańskim i światowym rynku filmowym. Oby jej się udało bo bardzo  ją lubię.Teraz ma ona największą rolę swego życia -  została mamą i na tym się pewnie bedzie chciała skupić .Zyczę jej dużo zdrowia i samych radosnych dni.  Napisała bardzo rozżalona Halina cdn.

Brak komentarzy: