wtorek, 5 maja 2020

Bramki 5 maja 2020 roku Już za kilka dni ,za dni parę.................

Bramki 5 maja 2020 roku. Dzień dobry Pochmurno ,wilgotno, szaro .Jest to wymarzona pogoda jak na pierwsze dni wegetacji posadzonych kwiatków na naszym tarasie. Najśmieszniej wyglądała nasza mała sunia Klara kiedy zobaczyła kwiatki.Długo penetrowała po kolei wszystkie skrzynki .Wszystko sprawdzała Podejrzewam ,że pierwszy raz widziała takie cudne rzeczy..Jest podobno psotna ,chce zwracać na siebie uwagę wszystkich domowników. Najważniejszy jest jednak fakt ,że Yoris nasz prawie labrador, traktuje ją przyjaznie z pobłażliwością przynależna starszemu w tym stadzie .Kiedy ,trzeba potrafi ją łagodnie skarcić.Ale,ogólnie świetnie się dogadują.........Moi kochani- nie kończący się festiwal pomysłów co do wyborów Prezydenta RP przeszedł moje najśmielsze oczekiwania. Oświadczam więc, wszem i wobec ,że od dnia 5 maja r.p.  mi to absolutnie wisi. Wyłączam się i  sprawa niech sobie idzie, jak tylko chce, a wynik dla mnie będzie bez mego udziału.Co będzie dla mnie wielkim zaskoczeniem jaki by on nie był. I tyle i aż ,tyle. E\Serdeczne pozdrawiam życzę dobrego podejmowania decyzji.Miłego dnia cdn.
10 maja mija rocznica przyznania nam medalu za długoletnie pożycie małżeńskie w Błoniu  Medal ten przyznano nam decyzją Prezydenta RP Bronisława Komorowskiego z czego byłam bardzo dumna .Kolaz zrobilam sama z zdjęć zrobionych przez moja synową Zosię Bulas -dziękuje.


Brak komentarzy: