czwartek, 7 maja 2020

Bramki 7 maja 2020 roku.I po ptokach.............

Bramki 7 maja 2020 roku.Pogoda majowa wiosenna .Jest pięknie Noc była chłodna ale za to teraz się ociepla bo świeci słoneczko .Jest trochę wiatru ,mam jednak nadzieję ,że pogody to nie zmieni. Moi kochani......... Nie mogłam sobie odpuścić i mimo ,że obiecałam mieć w nosie sprawę wyborów i fragment debaty wyborczej obejrzałam.I wiecie jakie jest moje wrażenie. ? Gdyby można z tych 10 kandydatów wykonać jednego "nad człowieka" byłby wspaniałym Prezydentem naszego wspaniałego kraju. Takie moje futurystyczne zapędy muszę uzasadnić .Każdy z nich miał w sobie to coś ,każdy powiedział jedno, co najmniej mądre zdanie ,budzące szacunek,swoją rację,swój osąd sytuacji i stanu państwa i nadzieję ,że uda mu się to wszystko pomyślnie wykonać. Kiedy już będzie,
miał ta upragnioną Prezydenturę w garści. Ze jest to jednak nie możliwe,przynajmniej na razie. Nie widzę szans na spełnienie pragnień tego , skąd inąd sympatycznego towarzystwa i niech tak zostanie. Muszę podleczyć swoje nerwy a pózniej zobaczymy. I takie mam zdanie o serialu pt,Wybory2020. To tyle  na dzisiaj Dobrego spokojnego dnia życzę Wam wszystkim zdrowia i cierpliwości.Jutro będzie lepiej.Wasza Halina cdn.

Brak komentarzy: