środa, 6 maja 2020

Bramki 6 maja 2020 roku.Nic się nie stało -mleko się rozlało...........

 Bramki 6 maja 2020 roku Dzień dobry .Jest pochmurno, pada drobny deszczyk i jestem tym zachwycona. Kiedy, w maju jest dużo deszczu,  jest szansa na dobre plony. Nasza winorośl idzie jak burza od kilku dni.Jest to stara odmiana bardzo płodna a mająca świetne winogrona ciemne o bardzo smacznych owocach.W ub.roku lato było gorące i winogrona  były wyjątkowo dorodne i  było ich dużo.Jak będzie w tym roku czas okaże...... Moi kochani dzisiejsza pogoda nie zachęca do spacerów. Jest wietrznie i chłodno więc mam nadzieję ,że każdy z nas odda się zajęciu które lubi .Ja muszę dzisiaj, obejrzeć jeden z filmów na dvd którego  obejrzenie ciągle odkładałam. Uważam ,że dzisiaj będzie na to odpowiednia pora. Obejrzę go już drugi raz , gdyż bardzo mnie zainteresował jeden wątek tego filmu.Po przeczytaniu,  niedawno artykułu na temat dziennikarza muzycznego i tłumacza filmowego , Tomasza Beksińskiego o jego życiu i śmierci w młodym wieku muszę ten film jeszcze raz obejrzeć Film ma tytuł "Ostatnia rodzina" i podtytuł "Beksińscy,ich tajemnice i przeznaczenie" Film został wielokrotnie nagrodzony prestiżowymi nagrodami i opisuje całą rodzinę Zdzisława Beksińskiego,wybitnego polskiego malarza.Tomasz którego wątek tak mnie interesuje jest jego synem. Tak ,ze jak widzicie mam na dzień dzisiejszy  dobry plan. Prace domowe też zaplanowałam, i dzień pewnie będzie spokojny. Telewizji nie włączam cały dzień, bo nie chcę się denerwować Moi mili dobrego spokojnego dnia Wam tez życzę wasza Halina cdn.

Brak komentarzy: