piątek, 1 maja 2020

Bramki 1 maja 2020 roku...Szcześliwe poszukiwanie.uwienczone sukcesem.....

Bramki 1 maja 2020 roku Dzień dobry Pogoda spokojna lekkie zachmurzenie z przebłyskami słońca. Dobra pogoda na robienie świątecznego grilla w ogrodzie. 1 Maja 2004 Polska przystąpiła do  Unii Europejskiej dzisiaj jest rocznica Jakże w innych warunkach obchodzona. Dzisiaj też w mojej pamięci zachował się ten dzień jako radosny wiosenny dzień ludzi pracy. Dokładnie zapamiętałam jednego1-go maja. Było to w pierwszym roku naszego zamieszkania w Warszawie kiedy, wodzem narodu został Edward Gierek Slązak były górnik przybyły z Francji do Polski do swojej ojczyzny. Pytany, dlaczego wrócił do Polski odpowiadał ,że nie podobało mu się iż,w Francji o byle co, ludzie ciągle strajkowali zamiast pracować. Teraz po latach różnych innych rządów ja, bardzo dobrze wspominam ten pierwszy okres jego przywództwa.Potem w miarę lat już, nie było tak miło a przyczyny tego były różne. Moi kochani...... pamiętacie jak kilka dni temu pisałam Wam o tym, iż poszukuję  pewnej rodziny aby oddać ich własność która przeleżała się w naszym garażu wiele lat. Było trudno ale, jeden z tropów okazał się ten właściwy. Odezwała się najważniejsza osoba w tej sprawie  i kontakt został nawiązany.Wielka to radość i dla nas i dla seniorki rodu Nowakowskich których cała sprawa dotyczy. Mam nadzieję iż,dzięki mojemu uporowi w tej sprawie,i redaktorowi naczelnemu pisma Liberty pamiątki wzbogacą izbę pamięci św.p Zbigniewa Nowakowskiego w Bydgoszczy .wspaniałego Polaka. Jestem po prostu dumna ,że mi się udało tą sprawę załatwić a,
nie było to łatwe, bo od całego zdarzenia minęło bardzo wiele lat ,
prawie ćwierć wieku. Miłego dnia  Wasza Halina cdn. Niech się Swięci Pierwszy Maja


Brak komentarzy: