czwartek, 30 kwietnia 2020

Bramki 30 kwietnia 2020 roku.Co nas może czekać?......

Bramki 30 kwietnia 2020 roku Dzień dobry.Pogodnie ale,w dalszym ciągu bezdeszczowo co mnie bardzo martwi.Jest dość chłodno,pewnie w ciągu dnia zrobi się cieplej.Dzisiaj słyszałam, taki oto komunikat  iż, w Stanach Zjednoczonych do tej pory zmarło około 60 tysięcy ludzi z powodu pandemii i jest to już. więcej osób niż zginęło w czasie wojny w Wietnamie i w Korei. Straszne. Nie jestem epidemiologiem ale, nie za dobrze, to chyba świadczy o poziomie ochrony medycznej obywateli tego kraju. Wiem ,wiem duże skupiska ludzi bezdomnych ,imigrantów nielegalnych a, nawet i legalnych,ludzi w domach opieki,chorych przewlekle, tam epidemia zbiera największe żniwa.Jednak z drugiej strony medycyna  jest tam na wysokim poziomie. Tam nasi lekarze odbywają staże ,kształcąc się w nowatorskich metodach ,leczenia wielu trudnych schorzeń.Tam nasze trudne przypadki wysyłamy na  operacje  leczenie. Epidemie atakują to co jest najsłabsze , bo tam najłatwiej uderzać i najtrudniej walczyć. My też ,jeszcze nie potrafimy się uporać z wzrostem zachorowań i jeszcze jest podobno, wszystko przed nami . Co nas jeszcze może czekać ? To jedna wielka nie wiadoma. Nawet najbieglejsi w tej dziedzinie nauki nie potrafią się autorytatywnie wypowiedzieć. Moi kochani ......... ja dzisiaj jestem tak, po wczorajszym upadku obolała ,że myślenie i samo wspomnienie wczorajszego dnia sprawia mi ogromną trudność.Trzymajcie za mnie kciuki abym doszła do siebie, choć jeszcze ten jeden jedyny raz . Bardzo bym nie chciała się jeszcze z Wami żegnać na zawsze  Jeszcze nie teraz.Póki co dobrego spokojnego dnia Wasza Halina cdn. Te zdjęcia to z mego archiwum.
To moje rodzinne miasteczko z górą Szarlotą

Brak komentarzy: