niedziela, 12 kwietnia 2020

Bramki 12 kwietnia 2020 roku

Bramki 12 kwietnia 2020 roku Wielkanoc Niedziela Pogoda przepiękna, słonecznie, cieplutko.  Rano trochę wiatru Teraz pięknie spokój cisza. Dzien świąteczny, ,spokojny pełen zadumy i refleksji. Jakże inny od innych Swiąt. Nawet jedzenie dobrych potraw słabo idzie. Moj wnuczek mieszka w Warszawie i nagrał nam się z życzeniami. Woli się z nami nie kontaktować ,bo się boi ,bo wiadomo iż,jesteśmy w grupie ryzyka zakażenia tym piekielnym wirusem.  Trochę mi smutno dzisiaj ,że wnuki Michał i Piotr jakoś nie widzą potrzeby wykonania okolicznościowego telefonu do babci i dziadka.Bardzo mnie to smuci ale,wyznaję zasadę ,że karma ta zła ,zawsze wraca. Do mnie teżm to wszystko co złe, zrobiłam w życiu, już  w tej czy innej formie wróciło. I wierzcie mi moi drodzy, iż,nie jest to ani ,przyjemne ani miłe. Ale dość narzekania życie, się toczy dalej Dzisiaj wreszcie zajrzałam do kilku pudełek z skarbami. Nic specjalnego.Ale ,jestem zadowolona bo odnalazłam kilka ciekawych unikalnych dokumentów Jutro zrobię skany i Wam je pokażę...Są to takie kuriozalne dokumenty z tamtych czasów słusznie już minionych .Odpoczywajcie pięknie dalej  Jutro się odezwę Wasza Halina cdn.

Brak komentarzy: