czwartek, 23 kwietnia 2020

Bramki 23 kwietnia 2020...............

Bramki 23 kwietnia 2020 roku  Dzień dobry. Rześko nawet zimno rankiem a teraz grzeje już słoneczko Jest tak sucho ,że aż ,wszystko trzeszczy mam wrażenie ,że nawet choinka przepiękna duża, u naszego sąsiada pana W. przybrała kolor zgniłej zieleni takiej, jesiennej sepii. Wczoraj, poprosił mnie mój syn, abym mu pomogła dotrzeć do pewnego dość znanego syna, jeszcze bardziej znanego, a nie żyjącego już sławnego rodaka pisarza  Tadeusza Nowakowskiego .Myślałam ,że to nic trudnego Oboje mają swoje portrety w Wikipedii i po nitce do kłębka  poprzez wujaszka Google dotrę do właściwej osoby . Nic bardziej mylnego. Tropy takie jak Libertas redakcja,Telewizja Republika,gazeta Bydgoska "Nasze miasto "i inne  zawiodły Wszędzie milczenie. Telefony wyłączone.Brak odpowiedzi na emaile  Covid-19 rozłożył wszystkich na łopatki.Spróbuje jeszcze dzisiaj przez wszystkich moich znajomych ,

uzyskać jaka pomoc ale, mam obawy ,że będzie to bardzo trudne. Być  może, osoba, o którą mi chodzi ma swój profil w mediach społecznościowych ale, z ukrytymi danymi . Co robić? A chodzi o to ,że dzięki kwarantannie i sprzątaniu zostały odnalezione cenne, stare zdjecia i dokumenty należące sw.p.pisarza Tadeusza Nowakowskiego i chodzi o możliwość ich ,przekazania rodzinie pan Nowakowskiego. Jeśli to przeczyta ktoś przypadkiem , mający jakąś wiedzę o tej osobie wybitnego Polaka proszę o kontakt na Messengerze. Z gory dziękujęTo byłoby na dzisiaj tyle i aż,tyle Miłego dnia Halina cdn.

Brak komentarzy: