czwartek, 16 kwietnia 2020

Bramki 16 kwietnia 2020 roku...............

Bramki 16 kwietnia 2020 roku  Dzień dobry Pogoda łaskawa Po chłodnym,i chmurnym poranku teraz o godz. 10-tej zaświeciło piękne słonce. Alarmujące są wieści na froncie walki z koronowirusem .Przegrywają wszyscy po kolei.Pandemia dotknęła już około 200 krajów świata w mniejszym lub większym stopniu. Bardzo jest to dziwna sprawa.Nie wiem,czy za mego życia jeszcze, sprawa zostanie wyjaśniona. W większym stopniu niż,obecne przypuszczenia. Bardzo bym chciała ,jednak to wiedzieć, zanim umrę. I tak na prawdę wcale się nie dziwię,że Prezydent Stanów Zjednoczonych Ameryki stracił już cierpliwość i domaga się wyjaśnień od Chin i VHO.Jednocześnie ,jestem bardzo zdziwiona, skalą zgonów w Stanach z powodu tej choroby. Coś tam zawiodło ? Ja rozumiem ,słaba opieka medyczna, wielu bezdomnych i nielegalnych imigrantów ale jeśli dziennie, umiera około 3000.osób, to coś jest nie tak. U nas też liczba zgonów stale się powiększa. Bardzo mnie to niepokoi.Ale co bym tu nie napisała, jest to wołanie daremne. Tak na prawdę ktoś to bardzo dobrze zaplanował ale ,jak zawsze ,coś nie poszło  tak jak zaplanował i skutki jakie są ,przerosły wszystkie narody świata.. Bardzo mi tylko żal tych wszystkich pracowników służby zdrowia ,którzy  tak na prawdę nie znają, ani dnia, ani godziny.Wielkie dla nich Gratulacje za ich ofiarną pracę.Mam nadzieję ,że pomalutku będziemy wracać do jakiej takiej normalności czego sobie i Wam bardzo życzę. Akurat tak się składa iż,moja rodzina ucierpiała bardzo mocno .Pracują w branżach które, jako pierwsze dotknął kryzys.Jest więc nie za wesoło.Czekamy co będzie dalej. Dobrego dnia, spokojnego dnia życzę Wam Moi kochani napisała Halina cdn.

Brak komentarzy: