środa, 29 kwietnia 2020

Bramki 29 kwietnia 2020 roku........ I co będzie dalej?........

Bramki 29 kwietnia 2020 roku . Dzień dobry Zmiana pogody  zanosi się na deszcz ale,nie dałabym słowa czy spadnie upragniony deszcz ? Ale napisałam ?...... masło maślane. Przepraszam. U mnie ,po wczorajszym dniu kiedy próbowałam się zresetować i nie otwierałam komputera, dzisiaj wielka awaria .Kłopoty z internetem ale, po 2 godzinach wszystko się uspokoiło. Za to ja ,otrzymałam potężne ostrzeżenie. Nie mam, pojęcia jak to się stało, ale przy ścieleniu łóżka  upadłam , z pozycji stojącej jak worek kartofli na wznak na podłogę. Pózniej próba wstania,i strach czy sobie niczego, nie złamałam ? Nie dałam rady wstać .Musiała mnie córka  razem z mężem podnieść. Było to bardzo trudne, bo mimowolny opór materii, całkiem mnie zablokował i stawiałam silny opór całkiem  bezwolnie.Taką to przygodę miałam dzisiaj rano.  Teraz kiedy już siedzę i do Was stukam zastanawiam się co będzie jutro kiedy, okaże się ,że wszystko mnie będzie boleć.Ale,co ja wam tu opisuję Możecie mówić ,że jestem ekshibicjonistką ale to jest przecież ten" mój swiat i życie codzienne "z tytułu mego bloga.Trochę
słuchałam przemówienia pana Premiera i zastanowiła mnie sprawa uwolnienia z reżimu hoteli i miejsc noclegowych.Kto tam będzie bawił? Skoro samoloty nie latają a na granicy ludziom dają dwa tygodnie kwarantanny No có
ż? Może potrzebne są hotele na godziny ? I z tym pytaniem was pozostawiam. Dobrego dnia Halina cd,


1 komentarz:

Catatan Malam pisze...

Droga Halinko, uwazaj zeby nigdy nie upasc znowu. W tych latach zycia trzeba sie przesuwac trzymajsc sie stola albo stolka. “Kryka” tez moze sie przydac. Oby wszystko bylo dobrze! Trzymaj sie! Badz zdrowa i wesola! Stefan z Rydultow