niedziela, 26 kwietnia 2020

Bramki 26 kwietnia 2020 roku .................

Bramki 26 kwietnia 2020 roku. Dzień dobry . Pogoda piękna słoneczna  w tej chwili czyli o godzinie 11,14 z tendencja do zmian bo jest dużo chmur i wiatr północno wschodni a ten przynosi często zmianę pogody.Przydałby się bardzo deszcz/ale to piszę już codziennie/......... Moi kochani Zastanawiając się dzisiaj  o czym napisać przypomniał mi się artykuł który kiedyś przeczytałam w jakimś piśmie i postanowiłam Wam dzisiaj przy niedzieli zadać zagadkę..Otóż ,był w Efezie w dawnych czasach człowiek  zwany imieniem Herostrates. Zagadką jest kto z współczesnych polityków może być porównany do tej postaci. Nie, z wyglądu, ale ze swego życia i postępowania.Drugie pytanie ......brzmi? co to jest "kompleks Herostratesa"  w psychologii i czy myślimy ,że wśród naszych polityków mogą być tacy, cierpiący na ten kompleks? Mam nadzieję ,że zabawimy się dobrze szukając podobieństwa do tej starożytnej postaci wś
ród ludzi współcześnie żyjących. To tyle na dzisiaj. Miłej niedzieli i dobrego wypoczynku życzę Halina cdn.
Te malunki to moje prace  w czasie  choroby,
.

Brak komentarzy: