piątek, 17 kwietnia 2020

Bramki 17 kwietnia 2020 roku ...........

Bramki 17 kwietnia 2020 roku Dzień dobry  Pogoda piękna, błękitne niebo, słoneczko i nawet się ociepliło.Po wczorajszym, wietrznym bardzo dniu spokój .Słaby wiatr.Wszystko się budzi do życia .Gdyby tak jeszcze, nieco popadało ,byłaby pełnia szczęścia......... Moi kochani . Jestem dzisiaj bardzo smutna wczoraj wieczorem dowiedziałam się iż, w Niemczech zmarła jedna z moich koleżanek szkolnych z Liceum w naszym miasteczku Lusia Ciwis Dziedzic.Jeszcze kilka dni temu kontaktowałyśmy się na Facebooku wymieniałyśmy z sobą poglądy na obecną sytuację Skarżyła się na zdrowie ale,nie sądziłam ,że sprawa była tak poważna. Niech spoczywa w pokoju.Jeszcze kilka lat temu na Spotkaniu klasowym było nas bardzo dużo ,teraz ubywa nas w piorunującym tempie. Biorą z naszej półki jak się potocznie mówi........Moi kochani polecam wam dzisiaj obejrzenie w programie TVP 2 o godz.20,45 widowiska  pt." Być jak Czesław Niemen". Występuje w nim cała plejada znanych piosenkarzy wraz z obiema, córkami artysty Natalią Niemen i Norą Niemen.Widowisko powstało w 80 urodziny  Czesława Niemena w teatrze Polskim w Warszawie w dniu 26 listopada 2019 roku.Trzeba się trochę odstresować i posłuchać i popatrzeć na piękne widowiska. Ja kiedy ,kiedyś w Warszawie spotkałam Czesława Niemena pod sklepem z pamiątkami w Alejach Jerozolimskich w pięknej pelerynie i kapeluszu u boku żony i córeczek/wtedy nastoletnie dziewczynki/ oniemiałam i o  mało nie wpadłam pod samochód. Było to dla mnie ogromne przeżycie.Dzisiaj na pewno to widowisko sobie obejrzę. Mam nadzieję ,że spędzicie też miło ten wieczór Miłego dnia  Halin cdn.


Brak komentarzy: