poniedziałek, 20 kwietnia 2020

Bramki 20 kwietnia 2020 roku .

 Bramki 20 kwietnia 2020 roku  Dzień dobry .Pogoda piękna ,słoneczka dużo , gdyby ,nie kalendarz i data, pomyślałabym ,że to jesień. Bo taki kolor, ma ta świeża roślinność. Pewnie dlatego, że brakuje jej wody listeczki są żółte a nie, zielone w kolorze soczystej zieleni.......  Moi kochani......  kiedy wczoraj wieczorem zajrzałam do Archiwum moich blogów zobaczyłam coś czego przez tyle lat nie widziałam. Kiedy, w roku 2011 rozpoczęłam pisanie tego bloga na platformie Onet byłam w opłakanym stanie psychicznym Po ciężkim wypadku i długotrwałym leczeniu bez, wyraznej poprawy zaczęłam sobie zdawać sprawę,że muszę coś zmienić w swoim życiu.Miałam już 70 lat i za sprawą różnych okoliczności rodzinnych zmieniłam swoje miejsce zamieszkania z Warszawy na wioskę pod Warszawą.I wtedy tam na pięterku w nowym domu poczułam się jak w klatce gdzieś, nie wiedzieć gdzie. Lekarz z którym na ten temat ,porozmawiałam poradził mi, abym coś zaczęła robić. Zapytał czy lubię czytać - owszem ..../. taka była moja odpowiedz To i pisanie pani polubi.....powiedział .Proszę pisać cokolwiek i na następnej wizycie chcę to zobaczyć......powiedział  Kiedy powiedziałam to córce powiedziała mi ....-..Mamuś ja ci kupię komputer. Szybko załatwiła sprawę, i w moim domu na biurku stanął biurowy komputer PC HP z jakieś instytucji  wyprzedającej stary sprzęt. I wtedy dowiedziałam się ,jak blogować i nieudolnie zaczęłam pisać  bloga Potem Onet zrezygnował z  popierania blogerów i kazano się przenieść, w inne miejsca.I teraz do rzeczy,- co takiego zobaczyłam w Archiwum.? Otóż, po przeniesieniu treści na Bllogera nie ma tam żadnych zdjęć które dołączałam do blogów na Onecie, nic się nie przeniosło.  A ja gapa ,dopiero teraz to zobaczyłam,Jak bardzo okaleczone, jest moje Archiwum z dawnych lat. Takie są, koszty transformacji w każdej dziedzinie naszego życia.To analogia do naszego życia społecznego i wszystkiego co dzieje się

wokół nas. Miłego dnia życzę Wasza Halina cdn.

2 komentarze:

Maja pisze...

Wieka szkoda, tym bardziej, że ja nie dawno zaczęłam czytać Pani bloga i nie miałam przyjemności pooglądać tych zdjęć. No cóż - mówi się TRUDNO. Pozdrawiam gorąco i życzę dobrego popołudnia :)

Monika pisze...

Myślę, że w blogowaniu całkiem dobrze sobie radzisz, biorąc pod uwagę, jak późno zaczęłaś rozgryzać ten temat. Czytam każdy post, choć nie każdy komentuję. Pozdrawiam w nowym tygodniu :)