piątek, 10 kwietnia 2020

Bramki 10 kwietnia 2020 roku,,,,,,,,,,,,,,,,

Bramki 10 kwietnia 2020 roku Wielki piątek Dzień dobry. Pogoda piękna, ciepło słonecznie. Ech, poszło by się na spacer ale,niestety nic z tego............ Moi kochani...Data dzisiejsza  jest dla mnie datą bardzo znaczącą.W tym dniu przed dziesięciu laty oczekiwałam w Klinice w Włocławku na przyjazd mego syna po mnie.Długie leczenie  i wreszcie już trochę mogłam przy dwóch kulach się poruszać Kiedy w oczekiwaniu na syna aby, wytracić czas włączyłam telewizor zamarłam.To było straszne.To miał być mój dzień, bardzo radosny a, tu taka katastrofa. Kiedy, nieco pózniej dowiedziałam się ,że w tej katastrofie zginęło moich dwoje znajomych bardzo mi było smutno.Znałam ich osobiście i niedawno z nimi rozmawiałam a już nigdy nie zamienię z nimi powitania. .Dzisiaj po tylu latach wspomnienia do mnie wracają i wcale nie odeszły daleko. Niech spoczywają w pokoju........
 Moi kochani: piszę do Was dość pózno dzisiaj .Otóż ja z rana mam więcej siły aby coś ugotować i zrobić w kuchni .Muszę się, pochwalić co dzisiaj zrobiłam .Najpierw ugotowałam kapustę a'la Kutz która jest przysmakiem świątecznym w moim domu.Następnie zrobiłam sałatkę jarzynowa, i upiekłam dwa ciasta .Jedno to murzynek ,bo bardzo lubimy, a drugie to babka na majonezie tradycyjna świąteczna Wielkanocna. Wszystko się udało. Jutro będę robiła mięsne potrawy.Tylko, kto to wszystko zje, skoro  nie możemy się gościć z rodziną. Moi kochani.......... znajomi, przyjaciele, których znam i których jeszcze bliżej poznam .Dobrych spokojnych zdrowych Swiąt Wielkanocnych Wam życzę Wesołego Alleluja.Napisała Halina cdn.

Brak komentarzy: