wtorek, 21 kwietnia 2020

Bramki 21 kwietnia 2020 roku...............

Bramki 21 kwietnia 2020 roku. Dzień dobry.  Mamy cały czas wyż. Jest słońce ,rześkie powietrze bo w nocy spada temperatura przy gruncie Czekamy na deszcz chyba wszyscy .Całe nasze dobrodziejstwo ,zwierzaczki,ptaszki wszelakie, no i my, nie możemy się już doczekać zmiany pogody i upragnionego deszczu. Dzisiaj podano ,że zachorowało 50 -kilka osób z Stołecznego Pogotowia Ratunkowego.Ja się pytam jak to jest możliwe? Dlaczego ci ludzie na pierwszej linii frontu są tak kiepsko zaopatrzeni w medyczne materiały ,że dochodzi tam do takich sytuacji? Przecież to jest wojna ?  Trzeba chyba zrewidować swoje myślenie  ,że jakoś to będzie i zadbać o to żeby było w miarę bezpiecznie.Znacie ten kawał o spotkaniu pana Boga z ziemianami ........-.Pan Bóg się pyta a co tam w Polsce ? Odpowiedz brzmi ........ A Polacy ani się nie boją ani się nie zbroją....... Pan Bóg na to ......-.No to, tak jak w 1939 roku znowu liczą na mnie.........Dzisiaj prasę i media obiegła informacja że, przywódca Chin ciężko zachorował.Dziwne prawda?. Ja prosta kobieta z kraju Europejskiego wiem, jedno ,że skoro  Niemcy płacili ogromne sumy odszkodowań wojennych to państwo Srodka, też winno być pociągnięte do odpowiedzialności za obecne wywołanie "biologicznej wojny Swiatowej".Mam nadzieję ,że ze strony Amerykańskiej ktoś się tym zajmie. Chyba ,że sami maczali w tym palce.? Pożyjemy, zobaczymy Ja w moim wieku pewnie już tego nie doczekam ? I tym pytaniem zakończę moją dzisiejszą z Wami rozmowę. Wybaczcie mi iż,jestem trochę monotematyczna  ale ,to co się dzieje jest jak gorące kartofle wyciągane z ognia.Serdecznie pozdrawiam Halina cdn.
Taki obrazek z mojej nostalgii za taką podróżą swego czasu popełniłam

Brak komentarzy: