wtorek, 14 kwietnia 2020

Bramki 14 kwietnia 2020 roku.........

Bramki 14 kwietnia 2020 roku..Dzień dobry moi drodzy.Pogoda uległa zmianie Zrobiło się chłodno.Deszcz nie pada, a bardzo jest potrzebny.Swięta minęły spokojnie.Smartfonowo i telewizyjnie.Wszystko okazuje się,trzeba w życiu przeżyć.Tylko ja niestety, popełniłam jeden wielki błąd.Jak zwykle przygotowałam tyle jedzenia ,jak zawsze i teraz całe .pewnie dwa tygodnie będziemy się męczyć, aby to wszystko zjeść. Wasz odzew na mój wczorajszy wpis dał mi dużo do myślenia.Czas pokaże jak to się wszystko , dalej potoczy.Tak sobie myślę ,że fajnie by było gdzieś przeczekać ten czas, bez wiadomości i po dłuższym czasie , skonfrontować nasze przypuszczenia. z stanem rzeczywistym. Byłoby to pewnie bardzo ciekawe.Ale póki co mamy codzienne komunikaty i sami analizujemy sytuacje. Mój mąż ma taką ciekawą chorobę CHAD ,że z dnia na dzień potrafi się całkowicie wyłączyć z życia doczesnego i popaść w stan niebytu W obecnej sytuacji jest to dla niego dobre a i ja mam z nim mniej kłopotu.W domu spokojnie kociejsko-psiejsko.Klara, ta mała suczka bardzo się pięknie zaaklimatyzowała.Biega od rana z Yorisem swoim starszym przyjacielem Jest głośna  i dom nabrał życia za jej  sprawą.Ona bardzo sie cieszy swoim nowym życiem .Mamy nadzieję ,że niedługo zazieleni ,się nasze otoczenie i będzie nam miło Na tym kończę moje "mądre"

wiadomości z Bramek  z ulicy BajecznejHalina cdn.

Brak komentarzy: