sobota, 9 maja 2020

Bramki 9 maja 2020 roku ....Serial bez zakonczenia

Bramki 9 maja 2020 roku. Pogoda  pod znakiem słońca. Po chłodnej nocy zapowiada się dobry ciepły dzień .Wiatr spokojny. ..... Moi kochani u mnie nie dzieje się nic ważnego. Co rano biję się z myślami, czy jeszcze wstać i zawalczyć  o następny dzień  przeżycia, i jakoś pomalutku się zbieram i witam ten nowy dzień. Ostatnio moje ,sny są bardzo monotematyczne .Snią mi się po kolei moi zmarli z mojej rodziny. Są to dobre sny......Dzieje się tak dużo złego w świecie nas otaczającym ,tak mało mamy radości ,że każde pozytywne myśli, a nawet sny już, nas cieszą. Martwi mnie bardzo sprawa epidemii na Sląsku. Komentarze ludzi pełne złośliwości w stosunku do górników.Trzeba przyznać iż,skłócenie społeczeństwa udało się Pisowi znakomicie. Zawsze,  wszyscy rządzący w Polsce  w tym temacie nie byli bez winy. Skłóconym narodem łatwiej jest rządzić autorytatywnie,wprowadzać dyktaturę .Pisowi udaje się to   bez przeszkód .Nie ma kto podnieść głosu i się sprzeciwić bo w narodzie nie ma jedności. Wczorajszy strajk przedsiębiorców dał nam dużo do myślenia w tym temacie. Myślę ,że to jest jeszcze wrzód który jeszcze nie za bardzo dobrze naciągnął ,boli ale pękać jeszcze nie może. Musi po prostu dojrzeć .Przepraszam ,za anatomiczne porównanie ale tak, mi to przyszło na myśl aby, to najprościej wyrazić. Zarzekałam się iż,już nie będę pisać o polityce ale, patrzcie sami jak to ja kiepsko dotrzymuje słowa. Ciągle mnie coś, mocno w tym temacie porusza i zabieram się do komentowania rzeczywistości.Tak widać mam.  Chciałabym bardzo aby, ten serial pt."Wybory Prezydenta" dobrnął końca i żeby się wszystko skończyło pomyślnie dla naszej bardzo kruchej sfatygowanej demokracji. To tyle i aż tyle na dzisiejszy dzień Miłego dnia.Trzymajmy się zdrowo  Napisała Halina cdn.


Brak komentarzy: