poniedziałek, 11 stycznia 2021

Małe sprostowaniedo wczorajszego wpisu..............

Moi kochani .Kiedy dzisiaj przeczytałam mój wczorajszy post zrozumiałam ,że popełniłam gaffe.Otóz moj wspaniały ośrodek rodzinny- lekarz pierwszego kontaktu zlecił, wykonanie badania krwi w domu.Co było dla mnie bardzo wygodne.Przyjechała pani laborant i pobrała odemnie krew na badanie. Za co bardzo dziękuję swej przychodni rodzinnej Vita -med w BramkachTeraz, można się zawsze dodzwonić i skontaktować z lekarzem.Czujemy się dobrze zaopiekowani mimo trudnej sytuacji pandemicznej..Teraz czeka mnie jeszcze zoorganizowanie wyprawy do szpitala w Grodzisku na wizytę kontrolną bardzo ważną.Cwiczę dużo sama ale, gdybym mogła skorzystać z usług rehabilitanta w domu byłoby super .Ale to jest podobno bardzo trudna sprawa.Prywatnie owszem ale, ceny są bardzo duże ,gdyż mieszkam dość daleko poza miastem. No cóż,Kiedy się wybiera takie miejsce zamieszkania nie myśli się o starości ,chorobach,wypadkach. Trzeba być jednak dobrej myśli. Damy radę. Dzisiaj mam za oknem piękną pogodę zimową .Jest dużo słońca i lekki mrozik Snieg zniknął. Gdzieniegdzie są jeszcze ślady  że padał.To tyle na dzisiaj odemnie do Was .Napisała Halina cdn




Brak komentarzy: