niedziela, 27 kwietnia 2014

Słowa Twoje w moc się przybrały iWolność po latach nam dały............

Wspaniała uroczystość w Rzymie już zakonczona.Pielgrzymi rozjeżdzają się do swoich domów.Pełni wspaniałych wrażeń wzbogaceni ,w dobro ktorego doznali uczestnicząc w tak ważnym wydarzeniu.Wczoraj wieczorem TVP Kultura nadało film który odebrałam dla siebie jako niezwykłe wydarzenie.Wrecz ucztę duchowa.Był to film biograficzny o papiezu Janie XXII kanonizowanym dzisiaj.Aktor który grał w tym filmie tą piękna rolę,porażal podobieństwem do Ojca Swietego.Film zagrany bardzo pięknie.Wrecz koncertowo. z uwzglednieniem nawet trudnych tematow z  zycia Papieża Jana XXIII.Kilka scen bardzo ważnych,choćby cała sprawa z rosyjskim władcą Kremla.Przyjęcie corki tego władcy na audiencji prywatnej pokazane bardzo realnie z dbałościa o szczegoly.Ja nie wiele pamietałam zaslug z pontyfikatu Papieża Jana XXIII,ale film mi tak bardzo przybliżył jego postać,że byłam ogromnie uradowana ,ze moglam bliżej tą postać poznać.Nie umiem ładnie pisać,ubierać w ładne słowa to co czuję.Ale wierzcie mi  jestem zachwycona ,że taki film mogłam obejrzeć.I moji Kochani koniecznie powinniście go obejrzeć.Napewno ten czas który poświęcicie na ten film nie będzie dla Was czasem straconym.Film o Janie PawleII też kiedyś obejrzałam i mi się bardzo podobał.Choc wiele krytyki nie szczędzili mu internauci.Ale postaci  i życia Papieza Jana XXIII wcale dokładnie nie znałam i bardzo mi to było potrzebne.Szczegolnie w przed dzień kanonizacji.Wszystkich cierpliwych czytelnikow mego bloga pozdrawiam serdecznie......cdn...Hala

1 komentarz:

~Maria pisze...

Też Halinko go oglądałam - te poprzednie filmy tak samo ostatnio więcej czasu spędzam przy telewizorze niż komputerze........pozdrawiam.