czwartek, 10 kwietnia 2014

Sytuacja paranienormalna...........

Postanowiłam odpocząć od pisania.Tak sobie pomyślałam,że tyle osób pisze dużo lepiej niż ja,to już świety czas z tym skonczyć i ewentualnie sobie pisać do szuflady.Ale pomyślałam,że warto coś zmienić w wyglądzie mojego bloga tzn,jego strony tytułowej.Coś mi się niezle pokręciło z tym nagłowkiem i wyszło coś okropnego.Ale nie potrafię,tego zmienić chyba,że za kilka dni zmienie calkowicie szablon mego bloga.Ale w tej chwili straciłam całe swoje serce do tych prac.Wczoraj tez napisałam do Was ale pod koniec pisania włączyło się ostrzeżenie ,że zostałam wylogowana i mam się na nowo zalogować.Coś żle kliknęłam i zachowały się tylko dwa początkowe zdania pisane małymi literkami.Muszę się chyba umówić z jakimś informatykiem bo mam okropny kipisz w komputerze.Boję się w tej chwili,że znowu mnie ten troll wyloguje i będzie to samo.Chciałam dobrze a wyszło jak zawsze.

Dziś rocznica katastrofy pod Smoleńskiem W  wszystkich mediach ukazują się rozne rewelacje na temat katastrofy.Moim skromnym zdaniem,wtedy kiedy ginie tak dużo osob,należy natychmiast powolać miedzynarodową komisje badania wypadkow do wyjaśnienia okoliczności katastrof.Tego nie zrobiono i śmiem twierdzić iż,bedzie to powodowało ciagłe dywagacje w rodzaju/przepraszam za kolokwializm/:gdyby babcia miała wąsy to by była dziadkiem.Całe pokolenia będą sie starały dociec prawdy ktorej i tak naprawdę nie dowioda.Bo zawsze się znajdzie ktos kto będzie na 100% przekonany ,że było inaczej.Myslę też ,że dlatego nie powołano takiej komisji ekspertow do spraw katastrof lotniczych  bo każdy z decydentoow owczesnych miał jak sie popularnie mówi coś za uszami.Jestem prosta kobietą w starszym wieku ale,myślę ,ze mam już coś na temat życia coś do powiedzenia.Bardzo prosze pomyślcie logicznie -czy autorytety wtedy wyjaśniłyby wszystko czy nie.Teraz kiedy sprawy tak się zagmatwały i zapętlily jest juz to po prostu niemozliwe.I można tylko gdybać.Boje się,że za chwilę mnie znowu Troll dopadnie.Pozdrawiam serdecznie .....Hala.

5 komentarzy:

~Łucja-Maria pisze...

Dobry wieczór Halinko!!!
Opublikowały się Twoje dwa komentarze.
Wszystko dobrze zrobiłaś, jest okey.
A co do katastrofy smoleńskiej. Stała się straszna tragedia. Tego nigdy nie zapomnimy. To jest nasza historia.
Wieszcz co mnie w tym wszystkim denerwuje? Ta okropna nienawiść. Boli, że Ci ludzie głoszą iż są katolikami.
Halinko gorąco proszę, nie przerywaj pisania. To jest świetny pamiętnik.Tutaj są twoje przemyślenia, wspomnienia...Myślę, że Twoi Bliscy też bardzo chętnie go czytają...
Pozdrawiam serdecznie:)

~Maryska pisze...

Pięknie się tu u Ciebie Halinko zrobiło. Wiosennie, kolorowo :) Nie uważam, żeby to było coś okropnego.
I podobnie jak Łucja-Maria uważam, że piszesz świetny pamiętnik. Szkoda go zarzucać

~ewag pisze...

Halinko , zostań z nami z Twoimi wiernymi czytelnikami .Tak tu u Ciebie miło , wpada sie jak do bliskiej osoby. No i czeka , martwi gdy długo pomilczysz. Pozdrawiam i zdrowia zyczę. ewaz g.

~SweetTea pisze...

Pani Halinko, proszę nie rezygnować z prowadzenia bloga. W Pani wpisach odnajduje mądrość, otwartość na innych, szczerość. Bardzo przyjemnie czyta się Pani wpisy, proszę nam ich nie zabierać.
Pozdrawiam, życzę zdrowia i oby Pani z nami została.

~Gośka pisze...

Pani Halinko! Jestem pełna uznania dla Pani wigoru, pomysłowości, umiejętności, energii... Też tak chcę. Pozrdawiam z serca