poniedziałek, 26 stycznia 2015

Pragnienie szczęścia nigdy nie wygasa w naszych sercach...............

Co to jest tak naprawdę poczucie szczęścia?.Każdy na pewno ma swoją definicję szczęścia.U każdego będzie inna.Jedni uważają że,osiągnęli pełnię szczęscia bo mają wspaniałą żonę,fajne zdrowe dzieci,dobra pracę.Inni zaś myślą że,dopiero by byli szcześliwi gdyby trafili kilkomilionową wygraną w Toto Lotka.Jeszcze inni uważają że,szczescie to dla nich zdrowie bo ono jest najważniejsze.Ja osobiście jednak uważam że każdy ilu nas jest ludzi na świecie ma inną miarę i definicję szczescia.Często jednak sami nie wiemy,co daje nam poczucie szczęscia i czego nam brakuje do pełni zadowolenia z swego życia.Trzeba to w sobie odszukać-znaleść.Podziele się z Wami moi kochani czytelnicy mego bloga co mnie czyni szcześliwą.Choc często też bywam prawdziwie nieszcześliwą osobą.Nie lubie tego stanu swej psychiki i walczę ztym.Ale niestety bywam prawdziwie nieszczesliwa.Pierwszy lepszy powod do tego :podaję przykład:Lubię mieć kupioną prasę w poniedziałek.Gazeta Angora i Tele Tydzien.Kiedy nie ma mi kto tych gazet kupić,jestem prawdziwie załamana.Jestem po prostu ogromnie nieszczęśliwa.Smieszne ale prawdziwe.Szcześliwa jestem kilkanaście razy kazdego dnia.Kiedy moje koty przymilnie się ocierają o moje nogi ja już się czuję prawdziwie szczęśliwa.Kiedy jakoś przesypiam spokojnie noc,rano wstaję iusprawniam się dosyć szybko .Już jestem przeszczesliwa.Kiedy nie dzwoni telefon z złymi nowinami już potrafię się bardzo radować.Tak naprawdę z wszystkiego potrafimy się cieszyć.Tylko trzeba to umieć w sobie odkryć.Pełnię szczęscia widzę także kiedy widzę że moje posty są jednak czytane.W internecie mam wielu przyjaciół i to jest też moje małe szczescie.Można więc jak widzicie być od ranka do wieczora cała happy.Ale to jednak nie jest takie oczywiste.Zdarzaja się kryzysy.Trzeba w sobie znależć pokłady życzliwości do swiata i ludzi,o co teraz wcale nie jest łatwo.Sytuacja w naszym kraju,i u najbliższych sąsiadów ukazuje nam jak trudno być i zostać szczęśliwym.Nie ma gotowej recepty na sazczęście,każdy musi w sobie znalezc to co go czyni szczęśliwym.Ale wierzcie mi tylko małe codzienne szcześcia mogą się zlożyć na życie i bycie szczesliwym.Mam wielką nadzieję ze,nie potraktujecie mojego postu jako pobożne życzenia i wymądrzanie się starszej pani.Ja w swoim życiu przeszłam już wszystko.Wielki ból po stracie.ciężką chorobę i cudowne wręcz ozdrowienie.Wielką radość i szczeście.Zyczliwość ludzi z którymi żylam,szczegolnie w Sandomierzu,magicznym miejscu w ktorym przyszło mi życ przez lat 13.Tam kochałam płakałam,byłam szcześliwa i głęboko nieszcześliwa.Pewnie budzę zdziwienie takimi stwierdzeniami.Ale to jest szczera prawda i powód do bycia szcześliwym człowiekiem.Czego Wam wszystkim moim czytelnikom szczerze życzę.Pozdrawiam serdecznie.Napisała Hala cdn.........

Brak komentarzy: