piątek, 7 lutego 2020

Co się dzieje -oszaleję?...........

Moi kochani, rano dnia 6 lutego jak zwykle rozpoczęłam pracę na komputerze,od czytania poczty a tu niespodzianka Podaj hasło : podaję dobre na pewno i nic. Więc po kilku próbach chce  zmienić hasło.Przychodzi jakiś kod któery nic nie zmienia.W końcu przy każdej próbie jest komunikat :1/ nie można ustawić nowego hasła 2/ nie udało się zmienić hasła i na dole OK jakby chciano abym to dobrze zrozumiała.Kiedy zadzwoniłam do Axel Springer właściciela Poczty Onet dostałam informację iż muszę do nich wysłać pocztą tzw "formularz wymuszenia zmiany hasła" z  swoimi danymi albo pocztą albo drogą elektroniczna..Nie wiem co się stało ? Ale,jak nie wiadomo o co chodzi to wiadomo ,że chodzi o pieniądze? Poczta Onet  była moją pocztą od 8 lat była bezpłatna i nigdy nie miałam z nimi żadnego kłopotu.I tyle w tym temacie .......... Wlączam fejsbuka i jet analogiczna sytuacja konto znikło bez słowa wyjaśnienia .Nic nie ma ,wszystko  znikło i nie ma żadnej informacji .Pozwalają mi założyc nowe konto.Nic  z tego, nie rozumiem.Nie ma moich zdjęć, moich wpisów, niczego jest nowe konto ,i po kolei ukazują się wasze piękne fotki ,jako moich znajomych do zaakceptowania.Na razie nic tam prócz napisania krotkich wiadomości do Was nie robię. Wiadomo ,że do administracji Facebooka nie ma żadnego kontaktu ,ale na poczcie, gmail znalazłam od nich ,informację ,że niby ja zlecałam dnia 5 lutego zmianę hasła o godz 22,15.Ja wtedy już smacznie spałam. Więc im odpisałam ale ,na to już nic, mi nikt nie odpisał.To co się stało jest wielką ,nie wiadomą i prawdopodobnie będę musiała zakończyć tą wspaniałą przygodę z "fejsikiem" Tyle lat zabawy no,i widać wystarczy.To nowe ,konto mnie wogóle nie interesuje ,jest dziwne, takie obce.Nie wiem ,czy zdołam się do niego przyzwyczaić.Po, za tym nie wiem ,co ten ktoś zrobi z tymi moimi tekstami i zdjęciami.Nie wiem, jak uzyskac jakieś informacje. Chyba do samego Marca Zuckenberga trzeba będzie pisać ,aby się czegoś dowiedzieć.I tyle na razie dla Was Jak się coś dowiem dam zna c Chyba ,że i możliwość pisania na blogu też komuś będzie przeszkadzać Napisała Halina cdn.

Brak komentarzy: