niedziela, 16 lutego 2020

Troche relaksu..............

Moi kochani Dzisiaj po wczorajszych emocjach w sprawie gestu, pani posłanki,jedynej słusznej partii trochę uspokojenia. Mam takiego znajomego na Facebooku już bardzo dużo lat.Jest to wielki admirator muzyki szeroko pojętej .Publikował linki  do popularnego miejsca odtwarzania muzyki najpierw, kilka lat jako Michał Pax .Bardzo nas pięknie prowadził w skryte muzyczne miejsca, z fantastycznymi utworami które razem z nim odkrywaliśmy,poznawaliśmy.Bardzo te podróże polubiłam.Teraz publikuje jako Michał Konwicki i też, dostarcza nam wielu wrażeń.Jest to muzyka różna, ale raczej nie ta, głośna, modna ,popularna a, zapomniana gdzieś tam ukryta ale,bardzo piękna,nastrojowa dla wrażliwych  uszu. Kiedy dzisiaj, włączyłam telewizor od razu jego propozycję, odsłuchałam i wiecie co?  całe moje codzienne koszmary poranne,trudności z wstaniem ,ból,przeszły od razu, jak ręką odjął . Bardzo proszę posłuchajcie. Dziękuje ci Michale za to. Wam też ,udostępniam. Mam nadzieję ,że pozwolisz  mi co jakiś czas się z Wami tymi wrażeniami podzielić. Ja, już mocno starsza osoba, ciągle ubolewam iż,jest tyle piękna na tym świecie którego już nie,  będę mogła obejrzeć ,posłuchać przeczytać I to jest mój problem .Kiedy patrzę na moje regały z książkami,myślę po co mi to było? Ile to zachodu wymagało zdobycie dobrej książki dobrego autora. Tak,wszystko się zmieniło.Tylko ludzie jacyś tacy inni  -mniej życzliwi, mniej empatyczni...........Napisała Halina cdn.

Brak komentarzy: