piątek, 21 lutego 2020

Przemija w nas uroda i odchodzi.w cień........

Moi kochani.  Wczoraj miałam taki nastrój  i ochotę do pobawienia się  swoim wizerunkiem Posłuchałam pięknej nastrojowej piosenki w wykonaniu pana Damiana Holeckiego artysty z Sląska.I tak sobie pomyślałam jaką wspaniałą rzeczą jest robienie sobie zdjęć - tych selfi. Po czasie ,kiedy już będziemy jedną nogą ,gdzie indziej,obejrzenie takich zdjęć to będzie sama radość. Zastanawiam się też, nad zmianą która postępuje z dnia na dzień, bardzo szybko mimo kremów 80 + /tak są takie córka mi kupiła,ha,ha/ ,że trzeba to jakoś ocalić od zapomnienia I to wszystko razem kazało mi dnia 20 lutego 2020 roku  zrobić sobie selfie które Wam prezentuję. Już kiedyś Wam pisałam ,że  uzależniam się błyskawicznie więc się nie dziwcie Oglądajcie i tyle i aż,tyle Wasza Halina O polityce mi nie wolno pisać bo zaraz mnie banują wiec co mi pozostaje innego -zabawa i tyle.

2 komentarze:

Monika pisze...

O polityce też warto popisać. A zdjęcia robić bardzo lubię. Pozdrawiam.

Anonimowy pisze...

Jaki masz długie włosy, rozkosznie!
Ja też kiedyś robiłam delfin,a teraz to niemożliwe,bo taki straszny kości na twarzy nie do oglądania!
Witam,moja kochana Halinko!
Helena anonimowa! Niemam cierpienia !