czwartek, 13 lutego 2020

Facebooku gdzie jesteś?

Moi kochani !Dalej nie wiem co się dzieje?.Mam lekko licząc 3 konta założone przez, nie wiadomo kogo?.Jedno nowe ,założyłam ja, po utracie mojego starego dobrego konta funkcjonującego bez zarzutu aż,do 5 lutego 2020 roku. Zaprosiłam do niego swoich znajomych. W drugim jestem ja, na zdjęciu i więcej nic. Jest też  konto z moim nazwiskiem z jakąś panią blondynką na zdjęciu.Skąd się to wzięło nie wiadomo.? Każda próba dobicia się do admini,Facebooka jest skazana na niepowodzenie. Owszem, raz mi zmieniono wszystko na język francuski i coś tam ,jakieś komunikaty, na poczcie się zaczęły pojawiać,
PusiaMonitoring domowy.
ale takie fatalne tłumaczenie, jak jest nie pozwala mi zrozumieć o co chodzi..Nie pozostaje mi nic innego, jak tylko  zrezygnować z Facebooka i z pokrewnych mediów społecznościowych. Grunt ,że po wielu bojach przywrócono nam światło.Nie wiem, czy poskutkowało postraszenie ich opisaniem  w necie, ale fakt iż jest coś na rzeczy. Panowie z pogotowia energetycznego wczoraj ,czekali pod domem godzinę aby, się upewnić ,że rzeczywiście wszystko jest już dobrze. Na razie, piszę do Was tu na blogu.Wasza Halina cdn.
I jeszcze coś Jeśli coś, gdzieś przeczytacie ,że to niby ja  napisałam to w to nie wierzcie piszę do Was tylko w tym miejscu Na: halina40013blogspot.com

Brak komentarzy: